Baan opzeggen en op reis!

Ik dacht, ik schrijf eens een update!
Ik heb vanmiddag mijn leidinggevende over de reis ingelicht, hij was erg positief. De grote baas is echter zelf nog in het buitenland en verdere stappen kunnen nog niet worden genomen. Mijn leidinggeven gaf wel aan mij graag te willen houden, mogelijk kan ik blijven na de reis, of misschien is het ook een mogelijkheid 1 helft van de reis nu te doen en de andere helft volgend jaar. En dan ook nog met een vast contract. Ook is er nog mogelijkheid dat het hele verhaal niet doorgaat, maar dat moet ik nog afwachten. Ik ben in ieder geval heel blij dat ik deze stap gezet heb (gooi me elke dag uit een vliegtuig met parachute, dat is nog minder eng dan dit!) ook al was ik erg zenuwachtig. Ik ga richting mijn droomreis toe, evt in een andere vorm dan eerste gedacht en wat meer verspreid, maar ben enorm blij dat ik de knoop heb doorgehakt!! En mocht dat contract niks worden, ik ben toch blij dat ik er voor ga. Nu een paar weken wachten en zien wat er gebeurt. Wie nog twijfelt, gewoon doen!! Precies wat alle mensen voor mij hebben gezegd. Wat een opluchting! :chin: