azie,vliegticket,voordelig maar toch....

ik wilde vandaag boeken voor het voordelige tarief van 540,00 naar Bangkok.Ik kan iets aanbetalen,maar geen enkele vliegmij etc.accepteert dat.

Is dat wel heel gewoon? Het scheelt per dag deze prijs,maar lager als dit kan haast niet.

Ik ben william,60,wil voor de 2de keer,vroeger veel gereisd,heb nu een toelage,wil graag maar

moet op de kleintjes letten . Normaal kost het 610 tot 625,00 euro.

Normaal gesproken moet je een ticket wanneer je online boekt in een keer aanbetalen. Je krijgt dan binnen een paar uur je e-ticket in je mailbox.

Mocht je een creditcard hebben, dan kun je geld lenen van je bank. Als je de bank dezelfde maand terug betaalt, hoef je meestal geen rente te betalen. Betaal je later terug, dan loopt de rente aardig op. Niet ideaal dus.

Misschien kun je eens bij een reisbureau binnenstappen. Soms is het mogelijk dat zij de tickets later uitgeven. Je moet er wel rekening mee houden dat wanneer er een wijziging komt in de bv de brandstoftoeslag (of andere toeslagen) het reisbureau dit kan doorberekeningen wanneer het ticket nog niet uitgegeven is. Je betaalt dan dus een naheffing.

Persoonlijk zou ik gewoon eens bij een reisbureau langsgaan. Tenminste, als je zeker weet dat je het ticket binnen korte tijd kan betalen. Anders zou ik nog even sparen en dan pas boeken.