Welk Ticket?

Hee allemaal,

Wie o wie heeft een advies over tickets? Ik wil eind april / begin mei 2007 naar Bangkok vliegen. Zijn er meer mensen die in die periode dezelfde kant in gaan? (misschien dat we even samen op kunnen trekken?)
Heeft iemand een advies over waar ik het beste mijn ticket kan boeken of via waar ik het beste kan vliegen? (via belgie, duitsland, schiphol of engeland?)

Ben benieuwd naar jullie reacties!
Je kunt me ook mailen op: anoekletschert@hotmail.com

Grtz, Anoek

Hey Anouk,
Ik vlieg in Juli naar Bangkok. Ik heb ervoor gekozen om vanuit dusseldorf (Duitsland) te vliegen met LTU (directe vlucht), omdat dit vaak ± 150 eurie scheelt. Heb mijn ticket geboekt via: www.supersaver.nl
Je kunt ook met Mahan air reizen, schijnt ook goedkoop en goed te zijn (wel een overstap).
Succes!

direct boeken bij www.ltu.de werkt ook, is vast nog iets goedkoper omdat er geen tussenpersoon is…

Dat hoeft niet altijd op te gaan…
Bij Supersaver op dit moment (mijn ticket) 779 eurie en bij LTU zelf 809 eurie. Ik heb een aantal weken geleden mijn ticket gekocht voor 698 eurie, dus de prijzen zitten al in de lift!

Wij hebben een ticket bij ltu geboekt voor €550 wel met andere data dat wel. Hoe eerder je boekt hoe goedkoper. En daarnaast flink met de data spelen want ook dit scheelt weer behoorlijk

Hee,

Bedankt voor jullie reacties. Ik had ook tickets gezien bij LTU, die waren idd het goedkoopste. Ook was ik er achter dat, wanneer je met data speelt, dit veel kan schelen in de prijs.
Wordt dus tijd om echt te gaan boeken!Grtz

Na wat ge googles ben ik hier terecht gekomen.

http://www.wereldwijzer.nl/showpost.php?p=151171&postcount=18

Neem alsjeblieft geen Mahan air. Ik heb er mee gevlogen, ben er niet zo blij mee.

Wat was er niet goed aan Mahan Air? Ik hoor veel goede verhalen op dit forum daarover.
Heb er zelf geen ervaring mee, ik ga 23 august via Hong Kong met stopover met Cathay (boek met Cathay wel online! Dit scheelt zo op 2 retourtjes 300 euries.)