Azië van 1 november tot 10 februari

Hallo,

Mijn naam is Sonja Ik ben 25 jaar oud en net gestart met mijn wereldreis. Ik land 1 november op signapore en ben van plan om via Maleisië naar Thailand Laos en Vietnam te reizen om vervolgens via Cambodja terug naar Thailand te gaan van waar ik op 10 februari verder vlieg naar Australië. Ik zou het leuk vinden om samen met een reisgenootje het mooie Azië te gaan verkennen, mocht je interwar hebben om samen te reizen laat het dan even weten, mijn planning staat nog niet vast alleen de vlieg tijden zijn besproken voor de rest sta ik open voor alles!

Lijkt het je wat laat dan een berichtje achter een wie weet kunnen we (deels) samen reizen!

Groetjes Sonja

Hoi Sonja,
Ik arriveer 5 november in Singapore en vlieg hier 14 januari ook weer terug naar Nederland.
Een precieze planning heb ik nog niet, maar ik wil sowieso Maleisië en Thailand aandoen. Eventueel Laos en Cambodja, mocht het nog passen.
Heb je al een idee waar in Thailand je ergens naar toe wilt? Misschien dat we elkaar ergens kunnen treffen? Ook ik heb nog geen planning, dus sta in principe ook voor alles open. Ohh, helemaal vergeten…ik ben trouwens Jennifer en ook 25 jaar!
Groetjes :slight_smile:

Hoi Jennifer,
Mijn plannen zijn een klein beetje veranderd maar in grote lijnen nog hetzelfde, ik ga van 6 november tot 25 november in Maleisië rondreizen met een vriend, daarna zou ik graag door reizen naar Thailand maar heb nog geen idee wat ik daar wil bezoeken. Ik sta open voor alles. Ik zou het leuk vinden om elkaar ergens te ontmoeten en dan eventueel samen verder te reizen. Misschien kun je me toe voegen op Facebook? Sonja van de Kerkhof, dan kunnen we zo contact houden.

Groetjes Sonja

Hoi Sonja,

Dat is goed! Ik voeg je toe op facebook, hopelijk vind ik de juiste haha!
Ik ben rond dezelfde tijd waarschijnlijk ook in Maleisië, dus misschien dat we ons daar onderweg al een keer tegenkomen.
Zelf heb ik ook nog geen vast plan, maar ik ga de komende week eens uitzoeken wat ik eventueel wil bezoeken.

Groetjes,
Jennifer