Hallo avonturiers,
Voor mij gaat het avontuur bijna beginnen! Over 4 weken vlieg ik naar Singapore om een half jaartje door zuid oost azie te trekken! Ik wil verschillende landen aan gaan doen, te weten singapore, maleisie, thailand, laos, vietnam en cambodja!
Ik ben 24 jaar, en net afgestudeerd als pedagoog. Ik ben al een tijdje bezig met de voorbereidingen, en kan wel stellen dat ik er nu klaar voor ben! Ondanks dat ik er bewust voor gekozen heb om alleen te gaan, lijkt het me toch ontzettend leuk om een reisgenootje te treffen als ik daar ben. Ik ben een persoon die houdt van gezelligheid, dus hoe meer zielen, hoe meer vreugd!
Mocht je ook van november tot april in de bovengenoemde landen zijn, laat me dan iets weten! Misschien kunnen we eens mailen of elkaar zelfs ontmoeten daar!
Groetjes suzan
Hai Suzan,
Ik wil graag ook in November naar Azie en wel naar precies dezelfde landen als jij opnoemt. Ik heb ook al mijn voorbereidingen getroffen en ready to go. Wilde in eerste instantie ook alleen gaan maar heb me later bedacht dat het veel mooier is om samen alles met iemand te delen en samen bekijken welke kant op te gaan. Uiteindelijk is het natuurlijk ook zo dat als je allebei een andere richting op wil dit ook moet kunnen. Ik ben ook een gezelligheidsmens en ben niet iemand met gebruiksaanwijzing. Ik sta ook overal voor open. Mijn naam is trouwens Sanne Groen(v) en ben 22 jaar. Ik wil ook een half jaar weg. Zie je het zitten om samen te reizen of is dat niet je plan?
Lijkt me wel gaaf hoor ik heb er in ieder geval zin in en kan niet wachten tot ik in het vliegtuig zit. Heb jij al een ticket geboekt?Ik nog niet maar ben van plan om dat binnen nu en twee weken te gaan doen.
Hoop snel wat van je te horen!
Mijn mailadres is trouwens [EMAIL=“sannegroen88@hotmail.com”]sannegroen88@hotmail.com
Hallo Suzan,
Ook ik ga binnenkort naar Singapore en dan verder richting het noorden en de landen die dan op mijn pad komen.
Kijk anders eens op www.rolandontour.com voor meer informatie over mijn plannen.
Je kunt op die site in ieder geval volgen waar ik ben en ook contact met me opnemen.
Wie weet tref je elkaar daar.
Groetjes,
Roland