Hoi!
Ik ben Jenneke, 21 jaar en bijna (over 2 weekjes) in t bezit van mn SPW diploma!
Nu heb ik al heel lang het idee om te gaan reizen, en dat moet er in November maar es van gaan komen.
Mijn plan is om in India te beginnen, dan naar Nepal te gaan en uiteindelijk na ongeveer een half jaar uit te komen in Singapore.
Maar…ik heb niet zo veel zin om alleen te gaan…ook gezien de veiligheid enzo.
Heb jij zin om een gedeelte of helemaal mee te reizen?
Laat dan wat weten!
Hoi Jenneke,
Ikzelf zou graag alle continenten een keer gezien willen hebben. Ik was van plan om naar zuid-america te gaan en heb daarom ook een bericht hier geplaatst voor een reisgenoot(te). Azie zou ik ook graag willen zien. Heb je al concrete plannen om te gaan? Ik ben een jongen van 26 en net afgestudeerd. Voordat ik ga werken wil ik wat van de wereld gezien hebben. Ik zou graag wat meer van jouw plannen willen weten.
Groetjes, Jeroen
jvrijsen@home.nl
Hoi Jenneke,
Ik zit momenteel in India (zuid India, staat Tamil Nadu in de buurt van Tirunelveli) vanwege een afstudeer project van mijn studie
Het plan was dat een vriend me hier zou komen opzoeken om met mij hier te gaan rondreizen voor een weekje of 2-3. Alleen deze heeft de trip op het laatste moment moeten cancellen.
Dus nu geen reisgenoot voor mij.
Als je nog deze kant op komt, zou ik graag een paar weken met je willen rondreizen (Noord of Zuid India, maakt me niet zoveel uit, ik ben overal voor in),
Laat maar van je horen wat je plannen zijn,
Groeten,
Edwin (24)
mail: Heertedwin@hotmail.com