Azie in 6 maanden

Hai! Ik ben Ingrid, 26 jaar en gek op reizen. Ik heb een ticket gekocht naar Bangkok en vertrek half november voor 6 maanden.
Nu ben ik op zoek naar mensen die rond die tijd ook in Azie zitten. Ik blijf niet zo heel lang in Thailand. Ga eerst naar Combodia om vriendinnetje op ik te zoeken. Daarna wil ik naar Loas, Vietnam. Daarna weet ik het nog niet. Wie heeft er zin om wat af te spreken?

Hopelijk tot dan!

Groetjes Ingrid

Hoi Ingrid,

Ik ben Bart 25 jaar oud en dit wordt me eerste verre reis alleen. Heb nog niets vast gelegd maar ik vlieg ergens begin januari naar Thailand, Bangkok. Daarna wil ik ongeveer diezelfde kant op als jou en uiteinde lijk eindigen in noord Thailand via Laos. Ik denk dat ik ergens eind maart terug vlieg naar nederland

Heb ondertussen ook al contact met iemand anders die later vliegt. Dan ben ik dus ruim een maand alleen. Op zich prima maar, ik vind het vooral in het begin wel heel erg handig als ik iemand ken die nederlands kan verstaan en misschien al een beetje wegwijs is in Thailand en omstreken.

Wat zijn je intresses, wat zijn je plannen in Cambodja en Laos?

Ik ben erg benieuwd!

Groetjes Bart

Hi Bart, wat leuk! Ja ik vertrek half november al en ik denk zelf dat ik in januari al in China ben.
Maar weet zelf ook nog niet hoe het loopt. Ik weet wel dat als je hostels op zoekt je genoeg andere reizigers vind. Waarschijnlijk ook wel Nederlands. In Bangkok zitten zelf ook heel veel Nederlanders.
In Combodja ga ik o.a. een vriendinnetje bezoeken. Zij woont daar. Verder wil ik zoveel mogelijk zien. Ook ga ik voor 4 weken in een kindertehuis werken.

Heel veel succes met je voorbereidingen en je reis. Mocht je nog vragen hebben… Reageer gewoon. En laat ook weten waar je tegen die tijd zit. Misschien kunnen we elkaar opzoeken.

Gr. Ingrid

hoi Ingrid,
Ik ben meru 24 jaar, vrouw.
Ik ben van 14 tot 28 dec in Thailand. denk je dat je er dan nog bent? dan kunnen we toffe plekken samen bezoeken!

groetjes meru

Hoi! Nee, ben bang van niet. Zit dan al in Combodja. Helaas! Fijne reis.