Ik ben een 24-jarige studente (International Tourism Management and Consultancy) uit Breda. Ik hou veel van reizen en wil dit op korte termijn gaan doen. Aangezien ik andere voorkeuren heb dan de meeste vrienden/vriendinnen (of ze kunnen niet mee) zoek ik een reisgenote!!!
Ik wil op een reis veel zien en veel beleven. Ik zoek meer dan zon, zee & strand! Ik hecht weinig waarde aan luxe, meer aan avontuur. Ik hou van (vooral ruige, ongerepte) natuur. Ik heb al redelijk wat reiservaring en wil nog veel plekken ontdekken. Ik zou kunnen reizen tussen Maart en September. Ik denk nu aan een reis van ongeveer 3, 4 weken.
Ik heb nog geen specifiek land gekozen, er zijn nog veel bestemmingen waar ik naar toe wil. Nieuw Zeeland staat boven aan mijn lijstje maar dat is qua budget momenteel een beetje moeilijk (maar wie weet…).
Andere bestemmingen die ik zeker wil bezoeken: Schotland, Ierland, Zuid-Oost Azië…
Verder zou ik graag willen bezoeken: Engeland, Wales, Scandinavië, (Noord-)Portugal, (Zuid-)Italië, Jordanië, Afrika (ook de Sahara zou ik nog eens willen zien), Canada, China… en eigenlijk alle andere mooie plaatsen op de wereld!
Ik ben vrij flexibel, pas me makkelijk aan. Ik spreek goed Engels (andere talen zijn minder). Ik klaag weinig . Ik hou alleen niet van massa toerisme (al kan dat ook best leuk zijn maar dan voor een korte periode).
Als je ongeveer dezelfde voorkeuren hebt, mail me dan! [EMAIL=“Janou_Derckx@hotmail.com”]Janou_Derckx@hotmail.com
Ik zit momenteel in Zuid Afrika (Durban) Ik doe dezelfde opleiding als jou… jaja… dus mocht je naar ZA komen, dan wil ik best vooor een aantal weekjes met je mee
Avontuur, wilde, ongerepte natuur?
Dan lijkt een reisje naar west en noord Canada iets voor jou.
Ga er ieder jaar het avontuur opzoeken, gewoonweg machtig.
Ik reis ook altijd low budget, ben wel geen reisgenote (reisgenoot**)** maar indien dit je wat lijkt, dan kan ik je zeer nuttige info en tips bezorgen.