Ga jij met mij mee op avontuur?

:dag:
Al heel lang heb ik een lang gekoesterde wens om eens een echte rondreis te maken en wat van de “andere” wereld te zien. Weliswaar heb ik al veel reiservaring in europa en het voormalige oostblok en ben ik wel al voor vijf weken in Azie geweest, maar ik zou dat in het komend jaar graag nogeens uitgebreid doen. Het liefst zou ik dit met iemand willen doen die overeenkomstige interesses heeft. Alleen is maar alleen en het is leuker om een avontuur met iemand anders samen te beleven.

Op dit moment zijn mijn plannen nog niet vast omlijnd en zou ik dat graag in gezamenlijkheid voor te bereiden. Uit ervaring weet ik dat dit één van de leukste onderdelen van een reis is.
Om een beetje een idee te geven waar mijn gedachten naar uitgaan kun je denken aan een reis naar bijv.: Indonesie, Vietnam, China en/of Cambodja. Een combinatie is wat mij betreft ook zeker mogelijk.
Ik ben er voor mij zelf nog niet helemaal uit of het een langdurige reis wordt (langer dan 6 weken tot meerdere maanden) of toch eerst maar een soort van vakantietrektocht van vier weken. Het eene sluit het andere wat mij betreft niet uit en heeft vooral te maken met tijd en geld. Wat dat laatste betreft gaan mijn gedachten uit naar een betaalbare reis.

Wat ik hoop te vinden is een reisgenote (30 - 45 jaar) die het leuk vind om gezamenlijk dit avontuur aan te gaan, houd van een mengeling van actief zijn, cultuur en natuur om zo een ander land en volk wat beter te leren kennen, maar van de andere kant ook wel eens wil relaxen met een glaasje wijn en een goede maaltijd. Ik ben zelf niet zo’n strand en zon mens, maar vindt het wel prettig zo nu en dan even tot rust te komen.

Ben jij zo iemand neem dan contact op.