Reisgenote gezocht voor diverse bestemmingen: Europa/Indonesië en meer

Hoi!

Steeds meer vriendinnen settelen of hebben kindjes en kunnen moeilijker reizen.
Daarom ben ik op zoek naar een reisgenote (vr.) om leuke reisjes mee te ondernemen.

Ik, vrouw, 33 jaar, omgeving Rotterdam. Ik ben gek op reizen, en ik wil zoveel mogelijk van de wereld zien.
Heb wel iets mogen zien, maar is nog lang niet genoeg voor mij. Mijn persoontje is nogal rustig van aard, ik hou ervan om dingen te zien en te ervaren. De tijd van zoveel mogelijk doen in korte tijd is nu wel voorbij voor mij. Het gaat mij puur om herinneringen bouwen en niet ergens doorheen sjeesen :slight_smile: Ik hou van lachen en leuke dingen doen, ik ben geen feestbeest, ik rook niet, en ik drink ook geen alcohol. Ik ben vrij zelfstandig dus als je iets een keer zelf in je uppie wil doen is dat geen probleem :).

Ik ben op zoek naar een vrouwelijke reisgenote. Iemand die lekker positief in het leven staat, zelf ook lekker gereisd heeft en niet snel schrikt van cultuurverschillen (kan mij niet voorstellen dat die deze site bezoeken). Humor vind ik erg belangrijk en als je zelf ook lekker zelfstandig bent: prima!

Bestemmingen: ik wil graag naar andere Europese steden en Indonesië wil ik ook erg graag naar toe. Ik sta voor veel dingen open qua bestemmingen. Ik zou ook graag een reis Toronto - New York willen doen bijv. :slight_smile:

De ideale reis/vakantie:
lekker eten, relaxe aan doen, cultuur opsnuiven, verdwalen in straatjes, foto’s maken, en terug in het vliegtuig al herinneringen ophalen :slight_smile:

Hi!

Ik ben om dezelfde reden als jij op zoek naar een reisgenootje.

Ik ben net terug uit Thailand en nu aan het bedenken wat ik volgend jaar ga ondernemen [emoji5]️

Indonesië lijkt me erg mooi, maar ik wil ook nog wel meer van Europa zien, niet alleen de steden maar ook de mooie natuur in bijvoorbeeld Scandinavië.

Ik hoor graag van je!

Hoi Hafida,