avontuurlijke reis sept, okt of nov.

Hallo!

Ik heb nog geen concrete plannen voor mijn vakantie. Ik wil graag wat zien en ben avontuurlijk en ondernemend ingesteld. In verband met mijn werk kan ik pas in september, oktober of november en voor een niet al te lange tijd (3 a 4 weken) op vakantie.

Er zijn nog heel wat landen die op mijn lijstje staan! Ik wil in ieder geval wat zien. Ik vind het ook erg leuk om flinke wandeltochten te maken, sportief bezig zijn dus. Ik ben overal wel voor in.
Ik ga graag op vakantie met een positief ingestelde reisgenoot die ondernemend is en NIET zeurt, maar geniet!

Ben je in de leeftijd van +/- 22 tot +/- 30 jaar en spreekt het je wel aan, laat dan wat van je horen!

Groetjes Maaike

Hoi,

Heb je al enig idee wat je wilt gaan doen?? Mijn naam is Saskia en ik heb net een groepsreis geboekt naar Australië van 29 dagen. Ik vertrek op 6 september en ik kom op 4 oktober weer terug. Deze reis sprak me erg aan omdat de reis in een korte tijd best veel van Australië laat zien. Ik kan zelf ook niet langer weg ivm werk. Mocht je nog vragen hebben dan mag je me altijd mailen op [EMAIL=“anastaziya@hotmail.com”]anastaziya@hotmail.com

groetjes Saskia

:AUSTRALIA

ps ik ben zelf bijna 26

Hoi Maaike.

Ik ben Jan, 24 jaar.

Ik heb misschien wel interesse. Maar dat hangt helaas van een aantal dingen af. Een belangrijk ding: word ik mijn huis uit gezet of niet? Dat weet ik dus niet.
Wordt ik m’n huis uit gezet, dan ga ik waarschijnlijk 3 maanden lang op rondreis. Wordt ik niet m’n huis uitgezet, wil ik namelijk ook wel 1 maand op vakantie. Ik ben waarschijnlijk vrij vanaf half augustus tot half november.
Laat maar horen wat je denkt en of je nog meer concrete ideeen hebt.

Groeten Jan

de_jan(@)hotmail.com

Beste,
moest u later besluiten om naar Brazilië te reizen om er heel avontuurlijke tochten te maken, op eigen houtje of in een groepsreis, kijk dan eens aandachtig op mijn site: http://www.bloggen.be/erico
Hier zal u in ieder geval vele nuttige tips vinden voor uw tochten in de natuur waar ook ter wereld.
Wordt het Brazilië definitief, mail me dan voor meer informatie. Ik ken dit land als mijn broekzak en kan u vele namen en plaatsen geven die de moeite waard zijn.
Groeten
Eric