Mag ik mijzelf even voorstellen? Ik ben Dirk, professional traveller.
Ik heb al ontzéttend veel reizen gemaakt, en op elk van deze reizen mijn eigen weg gezocht. Zo heb ik veel unieke plekken ontdekt en bijzondere ervaringen opgedaan. Ik ben graag één met de locals en ik sta open voor het nieuwe en het onverwachte. Reizen buiten de gebaande paden is mijn “ding”.
Een aantal ervaringen zijn vastgelegd, en laat ik graag aan je zien! Bekijk dus snel mijn filmpjes op www.reizenmetdirk.nl en laat je inspireren.
Ik kan het niet helpen, maar ik vind het maar vreemd. Geen van de filmpjes zegt precies wáár het zich afspeelt. Het vertelt eerder hoe het NIET moet.
Enne… professional betekent toch alleen maar beroepsmatig?! Dit is puur reclame. Duidelijk voor Neckermann. Ook aan de camera apparatuur is te zien dat het verre van privé reisjes zijn. Ja ja, samen met Neckermann heeft Dirk zijn “eigen weg gezocht”.
Knap hoor…
Met maar één post op Wereldwijzer, lijkt het me duidelijk wat reizigerdirk wil en geloof ik dus niet dat hij veel toegevoegde waarde heeft voor ons forum.
Ik wil hier ook wel even op reageren. Ik kreeg gistermiddag een nieuwsbrief van Neckermareizen en dat was precies hetzelfde filmpje met op de achtergrond dus de reklame van Neckerma meedraaiend, blijkt nu.
Ik vond het begin van dat filmpje wat te flitsend, dus haakte al snel af, maar het zal vast voor de liefhebbers van foto en film een hoogstandje zijn.
Beetje vreemd vond ik het dus ook wel, dat het hier geplaatst was.
Ik heb inderdaad ook de nieuwsbrief van Neckermann ontvangen, met precies dezelfde tekst als hierboven wordt vermeld. Slechte actie van Neckermann wat mij betreft. Aan de nieuwsbrief afzender kun je tenminste nog zien dat het een actie van Neckermann is, maar hier posten en doen alsof is toch een beetje triest.
Hoi, ik reageer ook even. De eerste keer dat ik dit bericht last dacht ik: poeh, professional traveller… ja ja… Ik vond het erg opschepperig overkomen met ONTZETTEND veel reizen, erg bla bla. Ik heb dus niet verder geklikt, maar meteen weggeklikt. Dat was dus een goede ingeving lees ik hier nu.
Hahahahaha, jij had precies dezelfde reactie als ik! Maar ik wilde juist wel nog even weten waar het dan van was. Als het nu gewoon een privé persoon was geweest die nu eenmaal zwaar vol van zichzelf is, was het nog wel okay geweest.
Dat het dus van een bedrijf komt, vind ik extra schandalig. Wat mij betreft ONTZETTENDE puntenaftrek/-verlies voor Neckermann.
Ik zou er respect voor hebben als de redactie zou besluiten deze topic te verwijderen. Hoewel… Wellicht is het ook wel goed te laten zien wat voor bedrijf dit nu eigenlijk is.