Even voorstellen, en wat ik zoek: REISGENOOT (GENOTE)

zelfportret.jpg
Mijn naam is Dirk. Leeftijd 69 jaar, niet ‘gebonden’, hetero. Ben nog steeds aktief in het internet (satelliet) gebeuren op Cyprus, Servië, Bulgarije, Duitsland en Hongarije (heb ik ook een groot luxe huis). Vlieg veel, maar ga nu met pensioen. Ik heb een Bürstner Nexxo alles drop en dran voor 2 pers. Transafrika deed ik gedurende de jaren 80 en 90 8 keer van N-Z, jaja ! imme uppie…, verschillende routes (W.,-O., Lybië, Tanezrouft -Alg.- en de Aïr Alg.,) terug de Defender 110 in container per schip en ikzelf met de plane terug. Op dak had ik een Aircamping vouwtent. Ik heb mijn laatste Landrover Discovery nu ingeruild voor een comfortabele WoMo. Mijn orig. 110 Defender heb ik nog, ben ik aan het restaureren…
Ik ben van plan om een reis (mijn eerste per luxe camper dus) te gaan maken vanuit Hongarije door Roemenië naar Griekenland Turkije. Was daar ook in de jaren 80 met Landrover, maar er zal wel veel veranderd zijn vanwege islam-terreur-?. Ben gek op BBQ, visje, vleesje, brood etc bakken. Gezelligheidsdier, en gek op écht vrij kamperen. Ken Portugal en Spanje ook vrij goed.
Talen: NL, DE, HU, ENG, FR. beetje Arab.

Zoek een reisgenoot(e) leeftijd niet belangrijk. Humeur wel…

Welkom op Wereldwijzer, Dirk!

Leuke introductie van jezelf. Voor een reisgenote kun je het best even kijken in het Reisgenoten Forum.

Veel plezier! :slight_smile:

hé, dank je. leuk om een reactie te krijgen, anders dan over technische zaken… LOL !

Wel zo aardig natuurlijk. :wink:

Ik zie dat je (deels) in Boedapest woont. Onlangs voor de eerste keer geweest, echt een prachtige stad!

Mooi wel ja. Hongarije heeft voors- en tegens idd. Ik woon zelf meer richting platteland -> Szolnok - > Cegléd. Hier een link naar de plaatsje van mijn omgeving: http://pannon.ws/ct-menu-item-1/ct-menu-item-5/umgebung-ungarn
Ca 90 km Z-O v. BUD.
groet,
dirko

Mooi, dat groen!

uhuh… Morgen naar Nürnberg, DE, om m’n nieuwe Bürstner Nexxo op te halen. Daarmee kun je in HU hier dus wel leuk ‘kampeertjes’ doen in totale rust…Heb hier en daar nog een eigen stukkie grond (ook een met eigen bos 6000m2) en waarachtig: nachtegalen ! Een belevenis op zich…

:idea::zon02:

Het klinkt allemaal heerlijk. :wink:

Als iemand eens in de buurt ‘dreigt te geraken’. hint hint…:vissen: