REISGENOOT (GENOTE)

mijn profiel en wat ik zoek: dirkovision Sta voor alles open.

Welkom, Dirk mag ik aannemen?

Zou u misschien iets meer over uzelf kunnen vertellen en wie of waar u naar op zoek bent betreffende reisgenoten?
Op die manier heeft u een betere kans op slagen in het vinden wie of wat u zoekt.

Even voorstellen, en wat ik zoek: REISGENOOT (-GENOTE) of GROEPJE met Camper.
Bestemming b.v. FR/ES/P, of GR/TR, alle ideen welkom !

Mijn naam is Dirk. Leeftijd 69 jaar, niet 'gebonden', hetero. Ben nog steeds aktief in het internet (satelliet) gebeuren op Cyprus, Servië, Bulgarije, Duitsland en Hongarije (daar heb ik ook een groot luxe huis). Vlieg veel, maar ga nu met pensioen. Ik heb een Bürstner Nexxo alles drop en dran voor 2 pers. Transafrika deed ik gedurende de jaren 80 en 90 8 keer van N-Z, jaja ! imme uppie.., per Landrover. verschillende routes (W.,-O., Lybië, Tanezrouft -Alg.- en de Aïr Alg.,) terug de Defender 110 in container per schip en ikzelf met de plane terug. 

Op dak had ik een Aircamping vouwtent. Ik heb mijn laatste Landrover Discovery nu ingeruild voor dezecomfortabele 2 pers. WoMo.
Mijn orig. 110 Defender heb ik nog, ben ik aan het restaureren…
Ik ben van plan om een reis (mijn eerste per luxe camper dus) te gaan maken vanuit Hongarije door Roemenië naar Griekenland Turkije, of Frankrijk en Portugal, of suggestie…?.
Ben gek op BBQ, visje, vleesje, brood etc bakken. Gezelligheidsdier, en gek op écht vrij kamperen. Ken Portugal en Spanje ook vrij goed.

Clip.jpg

Talen: NL, DE, HU, ENG, FR. beetje Arab.

Niet tijdgebonden, en alle ideen staan nog open.

Zoek dus een reisgenoot(e) of Camper-groepje met ook niet-tijdgebonden plannen, en bestemming, leeftijd niet belangrijk. Humeur wel…

mij FB: dirko.giese

1 like