Ik zoek een reisgenoot (m/v) in de leeftijd van 20 tot 40 jr voor een lange en avontuurlijke reis door Europa met een luxe camper. Ik wil rustig afzakken naar Italie (incl. Sicilie), Griekenland, Turkije en wellicht daarna Noord-Afrika. Tussendoor wil ik ook vrijwilligerswerk doen in Griekenland. Denk daarbij aan een dierenasiel of soortgelijk.
Ik zoek een aangename en betrouwbare medereiziger (m/v) die dit aanspreekt. Het moet iemand zijn die sportief, creatief, humorvol en zelfstandig is. Het moet ook iemand zijn die zijn of haar vrijheid koestert. Het moet een afwisselende, gedurfde en boeiende reis worden. Een reis van ontmoetingen in den vreemde. Ik zoek dus ook een communicatief en iniatiefrijk persoon.
Ik ben een moderne 43-jarige man met een voorliefde voor dieren. Ik heb uiteraard een avontuurlijke inslag met daarbij een gezonde interesse voor muziek, festivals, theater, kunst, natuur en sport.
Mocht iemand geinterresseerd zijn dan gelieve uitgebreidt te reageren. Vertel ook echt inhoudelijk wie je bent en waarom je mee zou willen. Startdatum april-mei 2010.
leuke oproep,helaas zou ik het graag willen doen maar dit jaar met half volgend absoluut geen tijd,wel mail ik omtrent dat wanneer je naar Afrika afreist,je van harte welkom bent in Spanje waar ik dan ondertussen zit in 2010.mail me maar tegen die tijd als je zover bent!!! ik ben daar uiterlijk tot nov~!!