Autotrip NL,Kazakhstan,Pakistan India

Goeden dag,

Ik heb mezelf voorgenomen om volgend jaar mijn droom waar te maken en een autoreis te maken van Nederland naar India ( Mumbai ). Ben nog aan het praktisch bedenken welke route te volgen is omdat er een aantal gevarenlanden zijn te passeren. Denkend aan Irak, Iran of afganistan.

I.v.m. werk is het wel noodzaak deze reis in 6 weken te voltooien. Vandaar dat de terugweg per vliegtuig zal plaatsvinden.

Misschien staat er iemand sterk genoeg in z’n schoenen en kijkt ook uit naar een reis als deze. Ikzelf denk er werkelijk niet te licht over maar, van nature ben ik ook niet iemand die er pessimistisch tegenaan kijkt.
Wanneer iemand ervaringen wil delen dan stel ik me aanbevolen maar dan liever niet alleen de sterke verhalen ( die lees ik wel in de krant ).

Groeten Florian

Hey Florian,

Je zegt dat je je trip volgend jaar pas wil doen, maar kun je dat niet deze zomer al doen? Misschien dat ik dan met je mee kan. Vanaf 11 juli tot eind augustus ben ik beschikbaar.

Laat het maar weten.
Gr. thijs

Hoi Thijs,

Aangezien ik iemand ben die nog iets meer luxe wil in het prive leven, heb ik een volgorde gemaakt van mijn plannen en deze zijn echt niet te wijzigen. Vooreerst, wil ik namelijk een nieuwe BMW 530 touring kopen en, ik ben niet iemand die geld gaat lenen voor een auto dus dat sparen kost me een paar maanden tijd.
Daarbij komt er best wel wat bij kijken. De route is iets veranderd en ik zou zeggen, kijk eens op www.goingeast.nl . Deze twee heren hebben de route via Iran gemaakt met de motor. De mensen in Iran schijnen het meest vriendelijke volk ter wereld te zijn.
Bewaar mijn emailadres gewoon even en misschien zie je volgend jaar een gaatje om alsnog mee te kunnen. [EMAIL=“hebekerl@gmail.com”]hebekerl@gmail.com . De reis wordt in ieder geval mijn ultieme droom. Let wel, ik wil de reis niet maken met een motor maar met een oudere mercedes W124 Diesel Touring.

Groetjes Florian

Hey Florian!

Klinkt erg avontuurlijk… Ik zou zo mee gaan, hou wel van een uitdaging! Vorig jaar per trein van Moskou naar Hong Kong gereisd, erg mooi was dat! De reis die jij voor ogen hebt kan ik alleen maar van dromen! Zou het ook erg graag willen doen, maar om daar in mijn eentje aan te beginnen vind ik toch beetje gewaagd. Dus wie weet kunnen we met z’n 2e gaan?

Ik hoor het wel van je, ben benieuwd hoe je er op dit moment tegenaan kijkt!

Groetjes

Noel