Reisgenoot (en tips): overland naar India, juni '08

Hey!
Begin juni wil ik graag over land naar India reizen. Ofwel vertrekken in Nederland en liftend en met treinen/bussen zien hoe het land er tussen Nederland en India uitziet. Ik heb nog geen vaststaande route: waarschijnlijk via oost europa of Italie-Griekenland naar Turkije en (zo mogelijk) daarna via Iran en Pakistan naar India. Mocht het niet veilig zijn dan wil ik vanaf Turkije vliegen. In verband met liften en landen als Iran en Pakistan wil ik graag met iemand samen reizen!
Ik ben Maike, 23 jaar, woon in Utrecht, ben afgestudeerd als Dramatherapeute. Ik werk nu in de zorg en een bar. Verder hou ik van avontuur, nieuwe dingen leren, dansen, koken, uitgaan, theater en natuurlijk reizen. Ik reis het liefst budget.
Wie wil er mee of heeft ooit deze reis gemaakt (en heeft goede tips)?!
Groetjes Maike

Hoi Maike,

Ik moet zeggen: het is een erg gewaagd idee. Maar is het ook haalbaar?

Heb je al aan visa e.d. gedacht enzo?

succes, gr.,

Arjan

Wie niet waagt…
Ik weet dat het gewaagd is en ik ga dus doen wat haalbaar is. (en met reisgenoot is er meer haalbaar). En visa: ja, aan gedacht. (Maar wacht met de aanvraag tot ik ‘zeker’ weet of ik door deze landen ga trekken) Heb met iemand gesproken die deze reis (in delen) heeft gemaakt.

hee maike! sjonge ik vind mijn reis al gewaagd!
ik vertrek 19 april 2 maanden naar india, de 1e 3 weken met een groepsreis en daarna in mun uppie, ik hoop natuurlijk medereizigers te vinden! dus stel je vind je plan toch te gewaagd en india lijkt je ook wel wat(ipv tot india te reizen:P) laat me dat dan ff weten
misschien kunnen we dan meeten!
groetjes stephanie!!

Hallo Maike!

Ik had precies hetzelfde idee, maar wegens gebrek aan animo had ik besloten om naar India te vliegen en daar dan rond te gaan trekken! Maar eerlijk gezegd vind ik mijn originele plan, wat hetzelfde was als jou, veel aantrekkelijker! Mocht je nog op zoek zijn naar iemand die met je mee wilt, dan ga ik zeker met je mee! Ik moet wel eerst nog dit school jar afmaken, dus ik kan pas begin Juli vertrekken. Ik weet niet of je daar problemen mee hebt? Ik hoor het wel in ieder geval.

Groetjes, Noel