Heel veel plezier Eric!!
Hey
Let heel goed op dat je je Garmin op links rijden zet. KLinkt logisch maar op de onze kon het niet en zo zijn we kort aan het spookrijden geweest (op een gevaarlijk stuk)
De Ferry kan je vermijden, die route is heel slecht wegdek maar mooi door het binnenland en je komt dan direct langs Mwanluganje Elephant Sanctuay waar je papier van olifantenkak kan kopen
Wij deden het omgekeerd : van Shimba Hills binnendoor naar Mombasa road, bij Mariakani. Wil je in 1 dag doorrijden ? Niet zeker dat je dat haalt. Je kan over nachten in Voi .
Wij hebben al vaak lifters meegenomen. Er was er ooit 1 bij die geen engels sprak en die bleef maar zitten, zei niks, en we dachten al een paar keer van ‘tja, waar moet die nou heen ?’ En opeens in the middle of nowhere klopte hij op de deur…
Succes
(hou er ook alvast rekening mee dat de meeste kenianen helemaal geen kaart kunnen kijken, zelfs een dorp 40 km verder kennen ze soms niet en dan wijzen ze maar wat om toch maar ‘nuttig’ te zijn )
Evenals ik (vanuit BELGIE ) Je zal er zeker van genieten. Ik heb nog niet alles gelezen op 't forum, dus zeg ik dit misschien overbodig : zorg dat je een Keniaanse SIM koopt .
Onderwge kan je trouwens ook 1 keer tussenstoppen bij :http://www.ndotobandas.com/
Safari Njema
(hoe lang heb je de auto gehuurd en wat heeft het je gekost ? Mij heeft 1 maand 90.000 kes gekost voor een RAV4)
Even m’n blog herlezen. Ter info : VAN Athi river om 08:00 waren we om 17:30 in Voi.
(wel 2 keer gestopt onderweg, met de kinderen)
Beste Masaku,
Bedankt voor je berichtje, ik heb naar aanleiding van de actie op deze site om een sim kaart te winnen zelf daar een paar simkaartjes gekocht en deze inmiddels ook al laten registreren…
Ik heb deze auto gehuurd Luxury Car Hire Nairobi Kenya Best Offers. Book Now!! Tel:/Whatsapp +254723684974
Met ophaal service van het vliegveld waarbij ik ook naar mijn eerste hotel gebracht word, en op de laatste dag word ik bij mijn laatste hotel weer opgehaald en naar het vliegveld gebracht.
Ik heb voor 9 dagen € 1.083 betaald, en dat zou waarschijnlijk weer veel te veel zijn
Maar het gaat mij er om dat ik gewoon een leuke, ontspannende vakantie heb…
Nog 9 dagen en ik kan niet wachten!!