Na de tickets geboekt te hebben, zijn we nu op zoek naar een compact/midsize auto. Allerlei websites al bekeken,maar we komen er niet uit.
Welke verzekeringen hebben we nu nodig, we willen nl compleet verzekerd zijn zonder eigen risico en vooraf de totale prijs weten?
Zoals ik het zie:
CDW
LDW
SLI of SLE
eigen risico afkunnen kopen
Wat zijn de termen hiervoor en kunnen jullie aangeven waar ik met name dus op moet letten?
Veel websites lokken nl met een prijs zonder alle verzekeringen, en wil niet achteraf komen te staan met een hoop extra kosten.
Tips voor websites die in 1x een goede prijs geven incl alle verzekeringen?
Hier heb je een site die all-incl auto’s verhuurd voor een mooie prijs en ze geven ook uitleg over de verzekeringen, bovenaan de pagina onder “POLICIES company” en deze zijn ook allemaal incl in de prijs.
Dit is zeker iets zoals ik bedoelde.
Op tripadvisor lees ik ook heel veel positieve verhalen over Easyway.
Ik heb reviews over hun gelezen, en ze komen er erg goed uit. Vaste prijs, geen gedoe met extra verzekeringen aansmeren aan de balie, en wat ik ook wel prettig vind, ze zitten 5 min van het vliegveld vandaan, net bij de afslag aan de highway. Volgens mij kunnen we dan zo de highway op richting de hotelzone, ideaal. Op wereldwijzer/google nederlands lees ik echter niets over easyway, dat is wel jammer.
Ik zal ook jouw website eens bekijken, ziet er ook goed uit! Heb je daar persoonlijke ervaring mee?
Als ik de sites bekijk zal ik zeker voor mastercar gaan.
Inclusief alle verzekeringen en incl meerdere bestuurders en kilometervrij zo te zien 1 van de goedkoopste.
De enigste verzekering die je niet nodig hebt omdat je meestal al een goede reisverzekering of ziektekostenverzekering hebt is : PAI dat is een inzittende verzekering mocht er een ongeval plaats vinden maar die andere zal ik zeker erbij nemen wil je safe gaan. Het is meestal zo dat je van het vliegveld opgehaald wordt en bij het kantoor wordt afgezet en terug wederom. In andere plaatsen huur ik meestal bij Europcar maar in dit geval duurder incl. alle verzekeringen.
Ik zou wel gaan voor een Automaat en bijvoorbeeld de Nissan Tiida een zuinige en confortabele auto maarja dat is ieders eigen keuze.
Even offtopic Bastiaan waaruit bestaat het Mexico Team ?
Bedankt voor je reactie.
Als ik de website van Mastercar en Easyway vergelijk, zie ik wel dat over mastercar haast niets bekend is, en op tripadvisor lees ik veel reviews over easyway. Daarnaast als ik bijv kijk naar Dodge Attitude automaat, is Easyway incl alle verz. 446 dollar tov Mastercar531 dollar…
Dat vind ik nogal een verschil met meegenomen dat Easyway erg positief uit de bus komt, op tripadvisor qua kwaliteit en prijs…
Wat is de reden dat jullie Mastercar aanbevelen? Hebben jullie hier goede ervaringen persoonlijk mee opgedaan?
Nou ik ken ze beide niet zoals ik al zei als ik moet huren huur ik meestal bij europcar die wereldwijd is. Ik keek naar drie dagen met een nissan tiida en toen kwam mastercar als het voordeligst uit de bus vandaar. Als je een goed gevoel hebt bij Easyway dan gewoon doen. Allen zitten op of vlakbij het vliegveld en zoals ik ook al zei ze halen en brengen je.
Succes verder.
Ik heb een reservering lopen bij Master en voor zover alles oké, het wordt voor mij ook de eerste keer dat ik bij Master huur.
Ik heb ze gekozen omdat alles incl. is en de prijs was oké, maar het blijft altijd de vraag wat je krijgt.
Ik heb ooit bij Buget een Ford Club Wagon (busje) aangevraagd omdat ik de enige in een groep van 8 was die wilde rijden en op de ochtend van vertrek kregen we 2 normale auto’s omdat er geen busjes voorradig waren ondanks onze reservering. Dus moest iemand anders de tweede auto besturen wat juist niet de bedoeling was.
Buget is een megabedrijf in autoverhuur en dat ging ook niet goed dus het is altijd afwachten tot het moment dat je in de auto zit.
Ik kan alleen zeggen kies het bedrijf waar jij je het beste bij voelt.
Veel succes met je keuze.
Beste Crazypat ik ben vrijwilliger op het Mexico forum vandaar Mexico team.