Auto huren

Hoi allemaal!

In April ga ik voor een kleine 3 weken naar Mexico en Belize met mijn man. We vliegen op Cancun en we willen graag direct vanaf het vliegveld een auto huren.
Welk verhuur bedrijf raden jullie mij aan?
Ik heb al veel reviews gelezen, maar er wordt vaak gesjoemeld met afgesproken prijzen en verzekeringen. Deze discussies wil ik voorkomen wanneer we landen.

Ook wil ik meteen doorrijden naar Vallodidad. Zoals ik het bekijk is dit een snelweg, dus dat lijkt me goed te doen. Ik land om 14.00 uur. Dit lijkt me voldoende tijd om voor het donker aan te komen. Klopt dat?

Alvast bedankt voor al jullie informatie!

Niemand advies en tips? :nadenken:

kijk op Sunnycars.nl. zij hebben betrouwbare partners en goede voorwaarden

Update:

Uiteindelijk heb ik een auto gehuurd via Cancun rent a car. Het is het zelfde bedrijf als Carribean rent a car en America car rental.
We hebben onze auto opgehaald op het vliegveld (we hadden een transfer van circa 5 minuten).Dit was allemaal netjes geregeld en we hadden onze auto met een half uurtje. Let er op als je de gegevens in gaat vullen dat je het bedrag op Pesos zet. Dit scheelt aanzienlijk in geld!
We waren uiteindelijk 35 euro kwijt voor 1 dag huren. Hierbij zaten alle verzekeringen inclusief. We hebben ter plekke nog een verzekering voor glasschade genomen welke 5 dollar per dag was. We hadden een gloednieuwe auto, dus het zeker voor het onzeker genomen.

Verder was de afhandeling prima en snel.

Ik kan ze dus zeker aanraden!