Het is toch wel een groot ding hoor!
Maar het ligt er natuurlijk vooral aan hoeveel bagage je meesleept op vakantie…
Het is toch wel een groot ding hoor!
Maar het ligt er natuurlijk vooral aan hoeveel bagage je meesleept op vakantie…
Zal nog even reageren hoe het is gegaan met de autohuur…
Tot aan de vakantie niets meer gehoord van Holidaycars over wat dan ook!
Terwijl ze me toch meerdere malen zouden terugbellen…
Bij aankomst naar de Avis hal, daar proberen ze je nog een 24h/7 pechhulp aan te smeren, dat is nl een andere dan die van holidaycars!
Wij kregen een gloedhageltjenieuwe hyundai Elantra mee, 15km op de teller, een hele gave auto, gewoon met de veerboot naar vancouver island gegaan. Toen we weg waren van Victoria naar Tofino kwamen we er onderweg achter dat het bij mijn voeten helemaal nat was, auto maakte ook een raar geluid!
Dus in Tofino met holidaycars.com gebeld(toch beetje bang ivm veerboot verhaal) nou daar waren ze totaal niet meewerkend en behulpzaam, maar na aandringen zou ze me binnen een halfuur terugbellen! Ik wacht nu 2,5 maand later nog steeds op dat belletje!!!
Dus de volgende dag Avis maar gebeld, die adviseerde me naar nanaimo naar de dealer te gaan, kreeg meteen een nummer van die garage. Die gebeld en die dachten dat er voor aflevering waarschijnlijk een slang dubbel zat van de airco ofoz, kon geen problemen opleveren. We moesten toch naar nanaimo, maar we kwamen daar pas na half zes aan, we hadden tenslotte ook nog een reisschema, dus was er niemand meer bij de garage.
De volgende dag gingen we toch met de veerboot naar vancouver, dus de avis gebeld dat we eraan kwamen om de auto om te ruilen. Het vrouwtje bij de avis balie was heel vriendelijk en we mochten een andere auto uitzoeken, helaas had ze niet veel keuze in onze klasse en kregen we een grotere klasse mee, helemaal top…al was die auto niet zo gaaf als onze elantra. ![]()
Bij Avis was de service top…maar holidaycars.com raad ik echt iedereen af!!! vanaf begin slechte communicatie en dat ik niet werd teruggebeld terwijl ik feitelijk problemen met mijn huurauto had, die ik via hun gehuurd had, vond ik echt heel erg slecht! Nooit meer holidaycars.com!!!