Auto te koop gevraagd Zuid Amerika

Wij, reislustig echtpaar, vertrekken half november 2015 naar zuid Amerika waar we ca 4 maanden gaan rondtrekken. We zoeken een solide auto/busje (liefst Toyota 4x4 + daktent) met Chileens of NL kenteken. Tevens koper gezocht die na onze reis de auto van ons wil overnemen (ca maart/ april 2016).

www.chileautos.cl en je kan op www.arountheglobe.com kijken en op www.panamericanaforum.org… Ook kun je eens kijken op Thorn Tree is coming to an end - Lonely Planet

Het is ons ook gelukt dus dat gaat voor jullie ook goed komen…!!!

Ik kwam in Bariloche (Argentinie) toevallig JP en Hannie tegen in hun prachtige auto waar ze heel Amerika mee hebben doorgereisd. Na Zuid Amerika willen ze oversteken naar Oceanië, maar de auto verschepen is niet de bedoeling dus deze staat te koop. Wel (te) prijzig, maar erg degelijk en zeer compleet: http://www.jphannieontour.com/www.jphannieontour.com/For_Sale/For_Sale.html

Hallo!
Mijn vriendin en ik plannen om eind maart / begin april in Zuid-Amerika te gaan rondreizen en we zoeken nog een auto. Hebben jullie ondertussen je auto gevonden en willen jullie deze nog steeds dan verkopen?

En onze auto, met NL kenteken is nog steeds te koop in zuid-Amerika! (Nu in Suriname).
Iemand nog interesse??