Gezocht: auto, busje of 4x4 per oktober 2012 in Zuid Amerika

Hallo,

Vanaf half september zijn wij, Dick en Charlotte op reis in Zuid Amerika. We beginnen op Bonaire waar we even uitrusten van 6 maanden fietsen in Zuid Oost Azië (waar we op dit moment mee bezig zijn) en daarna zakken we af naar het zuiden.
Het idee is om in Zuid Amerika een auto te kopen en daarmee het continent te gaan verkennen. De vrijheid die we nu ervaren op de fiets willen we dan met de auto doen. Maar daar hebben we dus wel een auto voor nodig, vandaar dit topic.

Wie heeft rond die tijd een auto “over” en wil die verkopen? Het moet natuurlijk wel een auto zijn die de reis aan kan. Verder zouden we graag een auto hebben waar we ook in/op zouden kunnen slapen (eventueel met tentconstructie).

Mocht je geen auto hebben maar wel wezenlijke informatie hebben over het kopen van een auto in Zuid Amerika, dan is die natuurlijk altijd welkom. Ik heb al veel gelezen op dit forum maar alle hulp is welkom.

Alvast super bedankt voor de moeite.

Groet vanuit Thailand
Dick en Charlotte

Hoi!

Twijfel of we elkaar al gesproken hebben, mocht je interesse in mijn auto hebben dan hoor ik het wel: http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?p=866390#post866390

Groeten vanuit Colombia,
Bart

Hallo Bart,

Allereerst dank voor je bericht. Even geen internet gehad dus daarom deze late reactie.
Helaas is deze auto niet datgene wat wij zoeken. Half augustus gaan we sowieso niet halen, dan zitten we nog in China. We zullen echt pas begin oktober in Zuid Amerika zijn, eventueel aan te passen aan eind september.
Verder zijn we in eerste instantie op zoek naar een auto, busje waar we in kunnen slapen, een soort van campertje. Hier voldoet deze auto niet aan, dus wens ik je via deze weg nog heel veel plezier met je reis en veel succes met de verkoop van je auto.

Groeten uit Cambodja