Auto rondreis, te lang ?

Hallo forumleden , even een vraag,
In november ga ik voor het eerst naar australie voor 4 weken , eerst naar sydney voor een paar dagen , dan heb ik een auto gehuurd voor 21 dagen , ik ben van plan om vanuit sydney langs de kust richting melbourne te rijden dan via de Great ocean road richting the Grampians te gaan en dan binnendoor weer naar sydney, nu vraag ik mij af of dat niet te veel is voor drie weken , ik reis alleen en heb geen hekel aan autorijden , misschien heeft iemand nog goede tips voor mij ,betreffende overnachtingen enzovoort, alleen de vlucht ligt vast en de auto,
Alvast bedankt ?
Jan

Met een beetje plannen moet het gaan lukken in drie weken. Ik zou alleen niet helemaal langs de kust naar Melbourne rijden. Kijk vanaf Bega eens naar dit alternatief Bega, Bemboka, Cooma, Jindabyne, Mount Kosciuszko (hoogste punt van Australië) Tallangatta, Albury, Wangaratta, Myrtleford, Bright,
Omeo, Bairnsdale.
Van de Grampians, Halls Gap, zou je in twee dagen terug kunnen zijn in Sydney. Let wel, zou je kunnen als het moet. Het mooiste deel van je route is zonder twijfel de heenweg, besteed daar dus wat meer tijd aan. Ik zou voor de rit vanaf Halls Gap alleen Bendigo nog als tip willen meegeven.
Doe je de Blue Mountains tijdens je eerste dagen in Sydney? Anders zou je daar aan het eind nog een bezoek aan kunnen brengen, bijvoorbeeld vanaf Campbelltown doorsteken.
Veel plezier bij het plannen.
Groet, Willem

Dank je voor je suggestie Willem, hier kan ik wel iets mee ,ik kom nu op circa 3200 km , dan moet ik nog wel tijd overhouden om de blue mountains aan het einde te doen, bedankt .
Groeten Jan