Is het mogelijk in de omgeving van Hua Hin een auto met chauffeur te huren voor wat dagtochten te maken? En zoja, weet iemand misschien een vertrouwd persoon? En, wat zijn ongeveer de kosten van een dagtocht?
Uiteraard is het mogelijk om een auto met chauffeur te huren die jullie in de omgeving kan rondtouren.
De prijs hangt af van waar je heen wilt… Al enig idee ? Tripje naar Khao Sam Roi Yot National Park bijvoorbeeld ?
Om mee te beginnen is dat zeker een idee. Wat moet ik me ongeveer voorstellen bij de prijs voor zo’n dagtrip?
Het zou ook fijn zijn iemand te hebben die eventueel op afroep beschikbaar kan zijn, zodat je een beetje flexibel kan zijn.
[quote="“Gewoon_Peter, post:3, topic:108276"”]
Om mee te beginnen is dat zeker een idee. Wat moet ik me ongeveer voorstellen bij de prijs voor zo’n dagtrip?
QUOTE]
Zou ik eens kunnen checken…hoeveel personen ? En wil je op prive-basis of kan het ook evt een join tour zijn ?
Hier kan ik je niet bij helpen. Wij kunnen wel auto of minivan met chauffeur regelen om uitstapjes mee te maken, maar die moeten wel van tevoren op de hoogte zijn, de kans bestaat dat ze ook trips met andere mensen moeten ondernemen.
Het gaat om 2 personen, en dan op prive-basis.
Beste Peter, excuus dat het antwoord even op zich heeft laten wachten, maar onze agent ter plaatse die tours voor ons uitvoert was een aantal dagen gesloten…en is vandaag ook nog gesloten vanwege een public holiday in Thailand.
Ik heb dus gewoon even op internet gekeken nu en kwam onderstaande tegen om je een beetje een idee te geven:
http://www.orientalescape.com/thailand/sightseeing/huahin/samroiyod.html
Wandel gewoon is door de Pechkasem road,aan het einde van de straat(richting strand)voor de trapjes heb je genoeg van die red pick taxi,die staan te popelen om de toeristen door Hua Hin en omgeving te brengen.(prijs voor een hele dag mag je toch wel rekenen op zo’n 2500 bath*(*eigen ervaring)
Geef je de raad om een heel vroege tijdstip af te spreken ,want er is veel tezien in Hua hin en daarbuiten.(Khao Sam Roi Yot National Park,zoals Dave het tervoren al vermeld heeft)
Natuurlijk mag een uitstapje naar de Khao Takiap berg niet ontbreken(je vind daar vele aapjes die je eventueel kunt voederen)Ook op deze berg vind je de Wat Khao Takiap( Boeddhistische tempel) je hebt daar een prachtig uitzicht over Hua Hin en omgeving.