Hi,
Wij willen in juli ook door het oosten van Thailand naar Chiang Mai reizen.
In chiang mai willen we de verschillende bergstammen bezoeken en misschien ook Pai en Chiang rai.
Gezien we reizen met 2 kinderen van 7 en 8 willen we liever een auto huren met chauffeur. Enig idee waar we die moeten huren en wat de normale prijs is.
We willen liever geen bestaande tour nemen omdat die doorgaans overnachten bij de bergvolkeren.
Er is daar natuurlijk niets verkeerd,integendeel, mee maar door mijn rugproblemen kan ik niet slapen op een bamboematje.
Vandaar dat we plannen om ginder een wagen te huren met chauffeur.
Is er nog iets in het noorden wat jullie bezocht hebben die speciaal was laat het ons dan aub weten.
De meeste vliegvelden in Thailand hebben autoverhuur bedrijven (Avis,Holidaycars en Hertz)prijzen per week vanaf 125euro en meer!Ik zou zeggen,Mae Rim olifantenkamp(voor de kinderen) Doi Inthanon met zijn mooie watervallen,de weg naar de top begint in Chomtong dat ongeveer 54km verwijderd is van Chiangmai.g.s Ik heb hier nog een webadres gevonden waar je eens naar toe moet surfen bij gelegenheid! www.hulpbijvakantie.nl/thailand-online.html-
door isaan naar het noorden.
wij zijn afgelopen jan/febr via bangkok, chiang mai, gouden driehoek, chiang rai terug naar bangkok en toen nog paar dagen strand.
Wij hebben zelf een vliegticket naar chiang mai geboekt daar hebben wij terplekke via greenwoodtravel een trip in het noorden geboekt met auto en chauffeur niks matjes, goede hotels en fijne gids/chauffeur.
kan dit goed aanbevelen, ook hadden we al een vlucht geboekt naar Mae Hong Song daar begon onze trip maar dit kan ook via green wood travel.
zeer aan te bevelen.
zou je meer info willen laat me maar weten