Autohuur Chiang Mai - Chumphon

Beste Thailand-deskundigen,

Ook wij gaan deze zomer met 2 tieners richting Thailand. Tickets geboekt, reisplannen in grove lijnen rond. Wij gaan vanaf Bangkok met nachttrein naar Chiang Mai, na een paar dagen in het Noorden te hebben rondgebracht willen we auto-tour naar het Zuiden doen ( via Sukothai, Ayatthuya, Kanchanaburi). Dan een flink stuk rijden naar het Zuiden om in Chumphon te auto in te leveren en de ferry naar Koh Tao te nemen. So far so good.

Het enige wat niet schijnt te lukken is om in Chiang Mai een auto te huren en deze in Chumphon weer achter te laten. Heeft iemand hier ervaring mee of kan iemand me helpen aan verhuurbedrijven waarbij dat wel kan. Ik heb echt al een heleboel nagezocht, maar tot op heden zonder resultaat.

Ik kan je wat betreft autohuur niet helpen maar hebben jullie ervaring met links rijden n chaotische verkeers situaties want dewegen
van thailand zijn niet de veiligste. Als je een auto huurt wees er danzeker van dat de verzekering in orde is

Heb je al bij avisthailand.com gekeken

Ik had gehoopt je te kunnen helpen, maar Budget, waar wij mee samenwerken, heeft ook geen afleveradres in Chumphon.
Misschien auto inleveren in Hua Hin en verder met de trein naar Chumphon (of Surat Thani) ?

kijk goed uit met auto rijden in thailand, als je een ongeluk krijgt ben je als niet thai bijna altijd de schuldige, ook al rijd de ander tegen jullie aan!!!