beste mensen.
ik zal me eerst even voorstellen, ik ben ramon en ik woon op ibiza, daar heb ik
een bedrijfje www.ducksunited.com
ik wil in november een reisje gaan maken naar argentinie samen met mijn vriendin.
zoals je misschien al aan mijn naam kan zien doe ik heel veel met eendjes (citroen 2cv’s) ik ben vorig jaar met een eend door marocco gereisd en da was erg leuk!!
ik zou graag een auto kopen in argentinie en het liefst een 2cv of een 4x4, er zijn nog best veel 2cv’s in argentinie dus laten we hier op gokken… haha
ik vroeg me af hoe kan ik daar een auto op mijn naam registreren en hoe kan ik deze verzekeren? nou ben ik niet de moeilijkste maar beter om alles maar even officieel te doen.
waar kan ik website’s vinden waar auto’s te koop staan.
hebben jullie nog tips voor me!!!
ik heb veel ervaring met 2cv rijden in afrika, dus ik heb zon beetje alles wel gezien qua wegen rivieren stenen zand en modder!!! ik heb hier op ibiza 3 4x4 en 32 2cv’s maar die verschepen lijkt me geen optie! lol
veel dank voor jullie info.
weet iemand ook of je met een argentijnse auto naar bolivia mag?
weet iemand ook of je met een nederlndse auto mag rijden in argentina
Je zou op deze site kunnen kijken (even googlen hè)
http://www.deautos.com/
Verder misschien op de sites van kranten zoals bv Clarin.
Ook zijn er hier diverse andere topics die over auto’s gaan.
Voor de rest kan ik je niet helpen.
Suerte
Het probleem is dat je als toerist niet met een in argentinie gekocht voertuig het land mag verlaten!
Kunt beter in Chile iets kopen, ook liggen de prijzen daar een stuk lager, echter geen Eendjes volgens mij. Daar kun je wel mee de grens over, alhoewel ze soms bij de grensovergang Arica - Tacna wel eens moeilijk willen doen).