Auto huur HERTZ Malaga geen aanrader

Ryanair beveelt voor Malaga o.a. het bedrijf Advantage aan voor huurauto.
Ik heb dus een auto gehuurd via Hertz4Ryanair ADVANTAGE maar helaas voor de verkeerde datum.
Het blijkt onmogelijk deze te annuleren, de website werkt niet en op de telefoonlijn (alleen bellen naar Ierland!!) staat een Fax apparaat of is aldoor in gesprek. Tsja, ik heb me wel per creditcard hier op vastgelegd dus er zal wel weinig aan te doen zijn.
Ook las ik al, te laat dus, een negatieve ervaring van een echtpaar met pech onderweg, op een ander forum.
Geen aanrader dus deze Hertz firma!!

1 like

Hey Tuffer,

Ik heb een prepaid creditcard aangeschaft voor mij zelf (misschien ook handig voor jou)en wil ook op vakantie gaat en ook nog een auto huren. Tja ik wil veel:zon02:. Nu vraag ik mij af of je ook weet of deze prepaid creditcard ook even ‘waardig’ is als een gewone creditcard. Heb allerlei verschillden geluiden gehoord dat het wel kan en ook weer niet… :S

Weet jij hier iets over?

Nicole

@Tuffer,
Op een ander forum heb ik je al geantwoord wat het probleem is.
Ik werk via mijn bedrijf www.123carrent.com ondermeer met Advantage en heb geen problemen, ook niet als een relatie eens iets fout gedaan heeft.
Je kunt via 123carrent altijd gratis annuleren, zelfs 5 minuten van te voren.

@Nicole,
Ja via www.123carrent.com kun je gebruik maken van de Prepaid CreditCard van Mastercard.
Ik heb als regel dat er gedurende het boekingsproces NIET naar de CreditCard gegevens gevraagd wordt, wel zo veilig. Er wordt ook niets afgeschreven.
Aan de balie kan altijd kontant betaald worden, en de Prepaid CreditCard kan als borg worden aangewend.

Deze link leidt naar de kaart die http://goo.gl/q426Y erg populair is. De kaart wordt door Mastercard uitgegeven en wordt altijd verstrekt, zonder BKR toetsing. De website geeft er duidelijke informatie over.

@Tuffer,
Heb je inmiddels de auto kunnen annuleren???

Inmiddels wel telefonisch contact gehad dus ik ga er van uit dat de zaak geannuleerd is. Maar geen bevestiging ontvangen hiervan per mail.
En voor Nicole: ik denk dat een prepaid card je ook verplicht te betalen. Dat er minder op staat aan saldo betekent niet dat je geen contract hebt toch?
Ik ga binnenkort opnieuw een auto huren in Malaga voor een andere periode, ik weet nog niet bij wie, maar hoop dat alles dan goed gaat. Anders heb ik strarks 2 auto’s. Kun je achter me aanrijden Nicole.