auto huren

Dag iedereen,

Mijn man & ik gaan in juli naar west-Amerika. We gaan een roadtrip maken, hiervoor hebben we natuurlijk een auto nodig.
Welke maatschappijen zijn betrouwbaar & niet te prijzig?
Raden jullie een SUV aan of is dit niet nodig (voor de parken)?

Mvg,
Valerie

Hoi Valerie,

Wij gaan de laatste jaren altijd met een midsize suv. Waarom? Omdat het lekker rijdt en een hoge instap heeft wat het vaak in en uitstappen bij uitzichten wat makkelijker maakt. Ook kun je dan makkelijker je koffers achterin kwijt en heb je nog ruimte over om evt andere spullen niet steeds mee te hoeven nemen naar je hotel kamer. Zoals schoenen. Wij hebben dan een piepschuimen koelbox op de achterbank staan voor onze drankjes.
Als je een kleinere auto neemt is er een mogelijkheid dat de koffers niet achterin passen en ze dus op de achterbank moeten liggen. Hierdoor liggen ze dus in het zicht.
De meeste suv’s hebben donkere achter ramen waardoor de koffers minder in het zicht liggen.
Er zijn een aantal websites die je regelmatig maar eens moet gaan bekijken voor prijzen. autoeurope.nl en usareisen.de. Vaak zijn de duitse websites goedkoper en ook bij deze krijg je gewoon een auto van de bekende merken zoals Alamo, national, Dollar etc.
Check evt mijn website voor wat uitgebredere info over de auto huur.