Auto huren

Hallo allemaal,

Graag jullie hulp bij het volgende. Voor eind september wil ik graag een auto huren om in de VS rond te reizen (Westen). Echter zie ik door de bomen het bos niet meer. Zoveel acties, verschillende af te sluiten verzekeringen, wel incl. volle tank of niet etc. etc. Ook vraag ik me af welke maatschappij betrouwbaar is (goede ervaring bij afhandeling mocht er iets gebeuren met de auto). En ook niet geheel onbelangrijk, welke is niet te duur?

Groetjes Inesse

Hey,

Wij hebben via USA Mietwagen Preisvergleich | USA-Reisen.de geboekt.

Je krijgt daar een mooi overzicht van de meeste verhuurbedrijven.
Qua betrouwbaarheid zit je bij de grote maatschappijen wel goed. Wij hadden Alamo en hebben er geen probleem mee gehad.

Succes!

Dank je voor je tip! Waar moet ik op letten bij het afsluiten van de verzekeringen? Zo dat alles goed gedekt is.

Bij USA reisen zitten de verzekingen er bij in. Wij hebben ook goede ervaringen. Je kan nog een extra pakket nemen met een volle tank en extra drivers. Voor de verzekeringen is dat niet nodig. Roadside assistance nemen we niet. Er is ook nog een engelstalige versie als je moeite zou hebben met Duits:

Wij hebben in Californië en in Florida een auto gehuurd bij Hertz. Dit beviel erg goed, we kregen voor een kleine aanvullende bijdrage zelfs een Ford Mustang Cabrio mee. Verder zijn zij erg relaxt met de inname van de auto. Bij Hertz in Florida zat een volle tank inbegrepen bij de prijs en mocht je hem met een lege tank terugbrengen. Ik ben even vergeten hoe dat in Californië ging. Onze verzekering werd door het reisbureau afgesloten. Zij hadden hier ervaring mee en wilde voorkomen dat je je onnodig verzekeringen aan laat smeren en je dus laat oververzekeren.