@ Willem269:blindelings volgen??? Ik heb nog altijd mijn eigen mening hier op wereldwijzer!
Als er iets fout loopt,dan zal ik dit wel melden aan Jeroen of Annelies,wel op een beschaafde toon ! (als je weet wat ik bedoel !)
Insinueer je nu echt dat ik ergens een onbeschaafde toon heb aangeslagen? Of heb ik je gekwetst door het woord bullshit te gebruiken. Dan zal ik volgende keer stierenpoep gebruiken. Klinkt iets vriendelijker wellicht.
Nu moet het toch echt niet gekker worden. Een willekeurige administrator die reacties verwijdert in het onderwerp ‘reglement Australiëquiz’ en als een dictator zegt dat hiermee een discussie is afgesloten. Maar intussen op specifieke vragen niet antwoordt, mij beschuldigt van het gebruik van onbeschaafd taalgebruik, die reactie waarin hij dat stelt en de (zeer beschaafde) reactie van mij verwijdert en er vervolgens een gesloten onderwerp van maakt. Wat een grove vorm van machtsmisbruik. Ik ben van mening dat nadere uitleg en excuses op zijn plaats zijn! Het wordt steeds moeilijker om me niet wat krachtige uit te drukken, maar dan wordt het weer als niet beschaafd gekwalificeerd. Net als het feit dat ik het woord bullshit heb gebruikt en aanbood om daar in het vervolg ‘stierenpoep’ van te maken. Maar dat is een van de reacties die zijn weggehaald.
Mompelt iets over censuur…
Nu duiken er ineens reacties op die eerder weg waren…
Op WWZ mag je nou eenmaal geen kritiek op de leiding uiten, voor je het weet heb je een perma-ban…
Nou ik kan heel goed om met kritiek Rien,maar ik had de indruk dat Willem69 me viseerde en me in het verkeerde daglicht wou plaatsen.( zie hieronder vet gedeelte))
Daarom dat ik zijn topic heb afgesloten,omdat het anders ging escaleren.
Nu we hebben geleerd uit het onderwerp dat niets feilloos is,daarom dat ik ook gevraagd heb om de spelregels aan te passen !(bij een volgende reisquiz)
De 2 berichten had ik even in wacht gezet,om daarna terug ergens te plaatsen in Willem69 nieuwe onderwerp.(Australiëquiz, discussie gesloten?)
Vind het eerlijk gezegd jammer dat hij het woord dictator gebruikt in zijn onderwerp!
Einde verhaal en topic over de reisquiz blijft gesloten !
**Hoe rigide kun je zijn. Of is het een kwestie van mierenn… of deelnemertje pesten?
Maar voel je vrij om de hoge dames en heren van Wereldwijzer blindelings te volgen en in alles te steunen. Ik ga overigens wel iets meer begrijpen van eerder voor mij onbegrijpelijke discussies over bevoegdheden van moderatoren, het grote aantal ex-moderatoren, de onvrede etc.**
Hoezo aan mij? Ik ben wel gevraagd als admin, maar heb daarvoor bedankt omdat ik dat te lastig vindt nu en al redactie en die quiz doe. Ik heb even de accountverwijderingen gedaan omdat Georges dat aan mij vroeg.
Is er ergens een overzicht van wie wat doet bij Wereldwijzer?
Annelies,
Vermits jij de reisquiz doet,had ik je gevraagd via een priveberichtje (gisteren) om in de toekomst de spelregels aan te passen ! (Misschien heb je daar overgezien,no problem at all !)
Nou dat wist ik niet dat jij geen admin meer bent op wwz,dus met andere woorden ik sta er alleen voor…tja…
Wat moet ik dan aanpassen? En het is toch mijn quiz??? Ik mocht het naar eigen inzicht organiseren en heb in eerste instantie gewoon de oude quizzen gepakt omdat dat als je die bekijkt heel goed liepen.
Natuurlijk is het jou quiz Annelies !!!
Ik heb het over de spelregels dat daar in de toekomst nog één en ander aan kan gesleuteld worden !
Oja : overzicht : http://www.wereldwijzer.nl/showgroups.php
Ik doe met veel plezier mee aan de reisquiz en ik vind de regels duidelijk zoals ze zijn. Misschien niet helemaal wettelijk waterdicht, maar waar gaat het over? Tijdens het verloop van de quiz is nog eens aangegeven dat alleen het antwoord en niets meer dan dat wordt gevraagd en dat er strenger gaat worden beoordeeld. Kan het nog duidelijker? Wat mij betreft hoeft er helemaal niets aangepast te worden en ga je gewoon zo door, Annelies! Bedankt voor de leuke quiz en alle moeite die je er in stopt!
Het komt mij allemaal weer heel bekend voor. Het blijft gedonder met de quizen…
Annelies even een tip: neem de regels van vorige quizen nou NIET zo maar over.
In het verleden zijn er teveel van soortgelijke fouten gemaakt met als gevolg hoogoplopende reakties hierover, diverse schorsingen van leden en leden die hun prijs misliepen… (en ik weet waarover ik het heb).
Lees je voor de volgende keer iets verder in en pas jouw quiz aan met de nodige nieuwe regels.
Mucha suerte!
Dat is ook nog eens fijn om te horen, dank je wel Janneke!