Australieonline.nl

hey,

Dit najaar (oktober) ben ik van plan om samen met mijn vriendin een rondreis te maken door australie. Een deel van deze reis willen we graag met een camper doen. Het plan is om eerst verschillende bezienswaardigheden af te gaan en hierna vanaf cairns zuidwaarts te rijden langs de oostkust naar brisbaine. Grofweg ziet het plan er zo uit:

  • landden in Sydney (3 dagen), blue mountains, boottocht en sightseeing
  • Vlucht naar Alice springs (3 dagen), ayers rock, kings canyon
  • Vlucht naar Darwin (4 dagen), Kakadu, Litchfield
  • Vlucht naar Cairns, oppikken van de camper
  • Met de camper naar brisbane (19 dagen), great barrier reef, whitsundays, frasier island
  • brisbane vlucht naar amsterdam

Deze reis willen we boeken via australieonline.nl. (bouwstenen: Easy going sydney (165 euro), kangaroes in de blauwe bergen (106 euro), de rode rots (293 euro) en jim jim dirtroaddrive (309 euro)) Zijn er nog meer mensen die hun reis via deze website hebben geboekt? en wat zijn de ervaringen hiermee? Is het te doen om deze reis zelf te organiseren en scheelt dit erg in de kostten? Ik ben benieuwd, alvast bedankt!

Hallo,

Wij hebben hele goede ervaringen met mexicoonline, van dezelfde organisatie. Dit jaar gaan wij ook in oktober/november naar Australië. We verblijven een aantal dagen bij vrienden in Sydney en hebben een camper gehuurd in Cairns, om daarmee af te zakken naar Brisbane. We hebben ook nog overwogen om alles te regelen via australiaonline, vanwege onze goede ervaringen met Mexico. Uiteindelijk toch besloten om alle vrijheid te willen hebben om te gaan en staan waar we willen en voor het huren van een camper te kiezen.

Groetjes,
Nicole

Wij zijn verleden jaar met Australie online naar Australie geweest.Wij hadden eerst bij Djoser geboekt maar die reis ging niet door omdat er te weinig deelnemers waren.De reis is ons formidabel bevallen.In het eerste hotel in Sydney lagen onze vouchers klaar en de rest verliep zonder problemen.We zijn van Sydney naar Alice springs gevlogen en daar vertrok de tour Rock naar Croc Safari in 10 dagen naar Darwin.Moet wel zeggen dat wij een beetje regen gehad hebben in Darwin en Cairns.Maar ja, het was ook regenseizoen daarna zijn we naar het kakadu nationaal park geweest.Gewoon fantastisch.Na darwin zijn we naar Cairns gevlogen voor nog 10 dagen. 4 dagen Cairns en dan naar Cape Tribulation voor 1 nacht hierachter nog 5 dagen Palm Cove.
Heb pas een website gemaakt met onze reizen van de laatste jaren.
Ben wel beginneling maar je moet hem toch eens bekijken.Als je op Australie klikt kun je zowel onze fotos als onze videos bekijken.Ook het route kaartje staat erop.
De link:http://home.scarlet.be/guidokestens/

De videos bekijk je best op youtube op volledig scherm
Nog vragen? Mag je altijd terugmailen,doen hé.

Groetjes

Guido

1 like

hey bedankt allemaal. Ben net terug van Australie…was Awesome :slight_smile: :slight_smile: Australieonline ook helemaal top idd.

Sorry,

Had de datum niet bekeken.
Maar in ieder geval toch een mooie reis gehad.
Kunnen ze jullie weer niet meer afpakken.
Geniet nog maar goed na

Groetjes

Guido

Hey Wama4040, mijn vrouw en ik hebben in stilte van jullie films zitten genieten. Werkelijk heel fraai!
Dank voor al dit fraaie werk en om het zomaar ter beschikking te stellen.

1 like