Australië zomer 2009

Hallo allemaal,

Ik wil heel graag een keer naar Australië. Dit land trekt mij heel erg maar weet niet waarom dit is. Alleen durf ik die stap niet snel te zetten en daarom ben ik nu al op zoek naar een maatje die met mij de vakantie wil plannen en natuurlijk uitvoeren. Lijkt het je wat? Stuur me dan een mailtje met wat informatie over jezelf zodat we een keer contact kunnen opnemen. Ik doe het ook zo snel al omdat we dan nog kunnen sparen en op elkaar kunnen afstemmen.

Ik ben een meid van 22 jaar. Als we gaan dan ben ik 23 jaar. Ik doe de pabo en ben in die vakantie als het goed is geslaagd want ik moet nog maar 1 jaar. Voordat ik wil gaan werken, wil ik toch nog wat zien van de wereld. Ik heb momenteel geen relatie dus met mijn vriend gaan kan (nog) niet. Ik kom zelf uit Brabant, dicht bij Limburg. Woon je in deze regio dan is het natuurlijk nog leuker en makkelijker maar het hoeft natuurlijk niet he!

Ik zoek andere meiden rond mijn leeftijd die ook graag mee willen en een beetje met dezelfde interesses. Australië is wel mijn doel!

Groetjes Andrea

Heeee…

Klinkt goed, ik zit zelf ook al tijdje te denken om volgend jaar een aantal maanden daarheen te gaan maar nog niks concreets…
Ik kom zelf uit Eindhoven en ben net 30 geworden heb een full-time baan bij de bank en wil iets anders maar weet niet zo goed wat…
Misschien dat we een keer kunnen msnen om te kijken of we dezelfde interesses hebben.

Groetjes Saskia

Hoi Andrea,

K ben van plan om eind oktober 3 maanden naar de oostkust van Australie te gaan. Is dat te vroeg voor jou om te vertrekken?

Groetjes Nikki