G’Day mates :dag:
Ik ben van plan om eind augustus/begin september 2011 voor 2 maanden naar Australie te vertrekken. Ik heb een reisplan, maar nog niets staat vast:
-Melbourne
-Great Ocean Road
-Kangaroo Island
-(Tasmanie)
- Sydney
- Oostkust naar Cairns (incl. een surfcamp)
- Great Barrier Reef
Zoals ik al zei, nog niets staat vast en ik sta open voor andere reisplanenn. Lijkt het je wat om samen met mij deze 2 maanden rond te reizen, laat een berichtje achter!!
Groetjes,
Elise
Heey Elise,
Je plan klinkt in ieder geval super en veel belovend. Is dit niet wel super veel voor 2 maanden? Zelf ben ik ook nog druk aan het orienteren maar jou ideeen maken me wel geinteresseerd. Heb je nog meer ideeen?
Momenteel zit ik naar een jumbo reis te kijken via backpacken.nl zodat je de eerste 5 dagen in syndey beetje wordt rondgeleid en met veel mede-backpackers optrekt. Is je eerste basis al beetje gelegd en daarna lekker zelf je eigen gang gaan.
Daarna staat bij mij in iedergeval ook een surf-cursus op mijn verlanglijst en De great barrier reef lijkt me ook super mooi om daar heen te gaan. Haha nog niet zo’n grote lijst als die van jou maar die zal ook snel wat groter zijn ben ik bang ;)…
Zelf ben ik 20 jaar, kom uit brabant en ga dit voorjaar afstuderen.
Groeten, Roos