Ik ga in januari naar Australië om rond te reizen. Ik wil daar graag alleen rondtrekken, maar ik zoek iemand die samen wil reizen (tijdens de heenreis) en bijvoorbeeld de eerste paar dagen samen wil doorbrengen. Het idee is om dan ieder een eigen kant op te gaan.
Super man, dat zijn mijn plannen ook ongeveer! Even de heenreis en misschien een paar dagen samen reizen, zodat we een beetje een leuk beginnetje maken en weten wat ons ongeveer staat te wachten! Wil ook graag alleen reizen voor een tijd, omdat dat volgens mij gewoon heel goed is;)! Zou 't leuk vinden met je samen er heen te vliegen. Heb je al tickets en zo?
Klinkt goed! Ik heb nog geen tickets. Ik ben nu een beetje aan het oriënteren. Ik kijk even of een individuele reis + startpakket wat is of dat ik zelf een ticket boek en los een hostel. Jij al een idee?
Heb ook nog geen ticket, wel een visum en paspoort. Maar ik regel zelf dus 't ticket, en ook een hostel. Denk als we dan toch samen er heen zouden gaan, is dat hostel zoeken niet zo moeilijk (met the lonely planet Australia in de hand;)) hoorde ik tenminste. Ik ben van plan in Sydney te landen (maar ergens anders vind ik ook niet erg:)) en daar schijnen veel meer backpackers te zijn, ook veel hostels daar, en daar kunnen we wel een goeie start maken! Even, wat ik al zei, bekijken wat onze mogelijkheden zijn en dan ieder ons eigen kant op wanneer we willen:) Wat is jouw idee??
Ik heb een offerte laten maken en dan de meest goedkope optie. Vertrekdatum is dan alleen 20 februari. Wil jij liever in januari? Ik vind februari ook wel goed. Kan ik nog even sparen;)! Het komt dan op 1000 euro uit. En dan alleen nog een hostel.
Voor mij is het inderdaad ook alleen voor de reis en de eerste paar dagen!
Ja precies! Nou ik ben al heeeel lang aan het sparen en moet daarna eigenlijk studeren, dus ik wil liever in januari. Zou begin Januari gaan maar na mijn werk nog even een weekje vrij is ook niet mis natuurlijk. Waar heb je dat laten doen trouwens, die offerte?? Ik zal er vandaag ook even achteraan!
Groetjess!