Zijn er nog (bijna) dertigers die in oktober 2007 naar de oostkust van Australie gaan/willen?
Ik ben van plan om in oktober naar Australie te gaan. Ik wil in 4 weken van Melbourne naar Cairns reizen (of in elk geval richting Cairns, weet niet zeker of dat te doen is in 4 weken). Ik ben 30 en woon in Kuala Lumpur omdat mijn man hier werkt. Hij heeft weinig vrije dagen, ik tijd zat, dus vandaar de beslissing om alleen te gaan. Zijn er nog (bijna) dertigers met dezelfde plannen?
Hoi Afke,
Ik heb geen plannen, maar zou wel graag willen. De drempel voor mij is het alleen reizen en zou daarom graag met iemand anders gaan, alleen ik weet niet of 40 jaar jong een bezwaar is.
Groetjes Astrid
Hoi Astrid,
Leuk om van je te horen! Had de hoop al een beetje opgegeven om nog reactie te krijgen op mijn bericht. Leeftijd is geen bezwaar, “dertigers” was alleen om aan te geven dat ik liever niet met schoolverlaters op pad ga. Stuur me anders een mailtje, kunnen we een beetje kennis maken: [EMAIL=“afkehorsthuis@hotmail.com”]afkehorsthuis@hotmail.com
Groetjes Afke
Ik (30) wil in december ook die kant op en net als jij ook de oostkust afreizen. Ik weet niet hoe vast jij zit aan oktober maar mocht je eventueel ook later kunnen/willen dan hoor ik graag meer van je
Je advertentie trok me meteen aan! Ik wil zelf ook reizen en zoek nog een maatje…maar jouw plan staat mij erg aan!
Ik ben 29 jaar en een open en spontane meid-vrouw…Misschien heb je al een reisgenootje, maar ik dacht, nooit geschoten is altijd mis!
Hoi Afke,
in september vertrek ik voor 3 maanden naar down under. Ik heet Marieke en ben 32 jaar en ik ben ook van plan om een deel langs de oostkust te reizen. Ik heb nog geen hele vaste plannen maar misschien is het leuk om elkaar via de mail te leren kennen en elkaar onderweg ergens tegen te komen?
Je kunt me mailen op [EMAIL=“miekskepiekske@hotmail.com”]miekskepiekske@hotmail.com.