Australie oktober 2008 - maart 2009

Hey,
Ik ben Caroline, 23j en afkomstig uit Antwerpen.
Ik zou graag volgend jaar gedurende een half jaartje of zo door australie trekken (met misschien enkele stop-over-plaatsen). Ik wil dit echter niet alleen doen en zoek dus een reisgenootje. Ik zou graag veel van de natuur willen zien (misschien een auto huren), avontuurlijke activiteiten willen doen (surfen, raften,…) en af en toe gezelllig feestje. Is er iemand die ongeveer hetzelfde van plan is? Laat maar iets horen…
Groetjes,
Caroline

Hoi Caroline, ik ben 24 en heet Karlien, haha… maar goed, ik wil rond nov/dec 2008 voor 2 of 3 maandjes naar australie/azië… en wil ook niet zo graag alleen… Verder wil ik zo veel mogelijk zien, ook vd natuur en low budget reizen :slight_smile:

Ook ik wil graag rond deze tijd gaan vertrekken voor minimaal
2 maanden… Wie weet…?

Greetz,
Sandy
(28 jaar)

hee ik ben een jongen van 22 en mijn droom is ook om naar australie te gaan ik heb der echt veel zin in dus mocht het je leuk lijken keertje te babbelen meld me effe aan op msn [EMAIL=“gj_loves_you@hotmail.com”]gj_loves_you@hotmail.com en wie weet prater we een keer verder en dan praten we wel verder groetjes gertjan

Hi caroline,

Australië lijkt me ook geweldig! Ik wil waarschijnlijk ook vanaf september/oktober gaan reizen. lijkt me wel gezellig om niet in mijn eentje te gaan. Ik ben 23 woon in leiden, studeer in september af, wil wel wat van de wereld zien!

hey caroline,
leuk dat je naar australie gaat mijn plannen is ook om daar heen te gaan
(er van uitgaande dat ik slaag)
daarbij heb ik wel ongeveer de zelfde intresse
de avontuurlijke activiteiten die jij wil doen liggen mij heel erg goed
raften is nu een onderdeel van werk
en flowboarden (soort van surfen alleen dan binnen) ook
daarbij wil ik eigenlijk niet echt alleen weg

mvg
Reinout

hee ik ben gertjan 22 jaar kom uit nijmegen en ga ook naar australie en thailand ik heb zelf twee horeca zaken die alleen in de zom,er draaien strantenten ik ga ook alleen daarheen wie weet kunne we samen gaan voeg me anders effe toe op msn [EMAIL=“gj_loves_you@hotmail.com”]gj_loves_you@hotmail.com en ik hoor het wel