Australie, NZ, Azie + de rest van de wereld (2007)

Hoi,

Mijn naam is Siep en ben 21, ik wil na de zomer/eind dit jaar ( 2007 ) gaan reizen…
Op mijn verlanglijstje staan Australie, Nieuw-Zeeland en Azie, maar het liefst de hele wereld…
De bedoeling is om ongeveer een jaar tot anderhalf jaar te gaan reizen, en misschien langer… :wink:
Er is voor mij op dit moment, buiten familie niets dat me hier houdt…, en heb ook geen haast om weer terug te gaan.
Ik heb voor dat ik kan reizen nog een hoop te doen, maar wil het dit jaar toch gaan waar maken.
Mijn voorkeur voor een reisgenoot gaat uit naar iemand van ongeveer dezelfde leeftijd en toch enige
levenservaring, en die niet bang is voor spinnen, niet bang is in het donker, en niet 7 dagen per week wil
feesten maar ook openstaat voor avontuur, spanning, overleven en alle andere dingen die op je pad kunnen
komen als je gaat reizen… Voor de rest iemand die niet snel bang is ook graag de wereld wil zien, en dan
met name het backpacken in Australie…:stuck_out_tongue:

Laat iets van je horen, en misschien kunnen wij samen een toffe reis en het avontuur van ons leven plannen.

Siep… :tongue:

cool :slight_smile:

hey siep jou ideeen spreken me byzonder aan wil zoals zoveel wel gaar australie en gaan verkennen ben der al een keer voor 3 weken geweest maar het is zo inmens groot daar moet je voor langere tijd heen ik heb al wat landen in gedachten om eens te gaan kijken waaronder australie nieuw zeeland en thailand lijkt me ook geweldig en zit ook steeds te denken om eens in antartica te gaan kijken maar jah alles is nog niet zeker en omdat ik toch een resigenoot zoek om zo’n geweldoge trip te gaan maken denk zal eens reageren op jou bericht ik hoor hoop ik van je
ben een jongen van 21

Hey Siep,
Mooie plannen en ze spreken me ook aan want ik heb ongeveer hetzelfde in gedachten. Mijn plan was om eind 2007 of jan/feb 2008 te vertrekken voor minimaal een jaar naar Azie (Thailand/Cambodja/Vietnam etc), door naar Aus en NZ en dan naar Fiji, Hawaii en weet ik veel wat nog meer. Heb al wat van de wereld gezien maar wil veel meer zien en wil nu echt voor lange tijd weg. Ben alleen iets ouder dan jij: 27, ook jongen.

heej siep en de rest,
klinkt goed allemaal! ik wil eind okt 2007 voor 3 mnd naar nepal vertrekken om daar te werken. Daarna (dus vanaf feb 2008) wil ik wat gaan rondreizen. Ik wil iig naar thailand, laos, etc. misschien ook australie (afhankelijk van mn budget op dat moment).
Zoek n reismaatje om het een en ander samen te bekijken (alleen is ook maar alleen…), weet nog niet voor hoelang…
Dus veel plannen, weinig concreet muv de 3 maanden Nepal. Ik hoor graag over de reisplannen van een ander!
grtz Corine (v, 23)

ps [EMAIL=“corine1984@hotmail.com”]corine1984@hotmail.com

Hee Siep,
Je oproep spreekt me wel aan! Ik wil ook voor langere tijd gaan rondtrekken, Australie lijkt me heel gaaf maar ook Zuid Amerika trekt me heel erg aan. Laat weten wat je ervan denkt,
Groetjes
Noor

Hoi Siep en alle anderen op dit forum,

Ik ben een 22-jarige studente die in augustus en september (2007) voor 5 weken in Nieuw-Zeeland gaat rondtrekken, maar het is natuurlijk altijd gezelliger met leuke reisgenootjes!

Misschien is het een ideetje om een gedeelte van jullie reizen hier te ontmoeten een een paar weken samen te trekken met een gehuurde auto het liefst?

Groetjes Meinou
(email: [EMAIL=“meinou123@hotmail.com”]meinou123@hotmail.com)

Hai Siep,

Ik ga ook ergens eind dit jaar die kant op en ben niet gebonden aan tijd. Gewoon relaxed, mooie dingen zien misschien een klein busje huren, matrasje achterin, kookstelletje mee en maar zien waar ik terecht kom. Ben een meid van 23 jaar en heb al wat ervaring met reizen. Ben eind april naar ZO Azie geweest waar ik de meest geweldige dingen heb meegemaakt en heb plekken opgezocht die nog onontdekt waren…kwam ik aanrijden op mijn scootertje, stond er een hele stam te kijken alsof er een ufo aan kwam rijden :slight_smile: Dat is nu weer mijn plan een beetje en avontuur speelt een grote rol tijdens de reis. Ik zoek iemand die een beetje relaxed is en humor heeft, avontuur tegemoet wil gaan en mooie dingen wil zien. Ik ben ook niet op zoek naar iemand die steeds de kroeg ingaat…
Biertje op zijn tijd is wel leuk natuurlijk.

Als je nog iemand zoekt…
Mijn mailadres is :sannegroen88@hotmail.com

He Siep, (en andere)

Ik ben Sebastiaan, 21 jaar en wil ook weg uit dit kikkerlandje en dan niet voor een paar weekjes of een maandje maar voor onbepaalde tijd en zien waar het schip strand. Dus als je nog iemand zoekt die ook van avontuur houd kan je me altijd mailen [EMAIL=“Sebas.biesaart@gmail.com”]Sebas.biesaart@gmail.com

Groetjes Sebastiaan

verwijderd

Hey Siep,
Ik zie net je berichtje, terwijl ik net een oproep heb geplaatst. Wat je beschrijft in je oproep komt aardig overeen…
Net als die van Sanne… Ik ben wel benieuwd in hoeverre er al plannen en contacten zijn gelegd.
greetz Rolien

Hoi Siep,

Jeetje wat veel reacties. Ik ben merel, 18 jaar en wil komend jaar mijn droom in vervulling laten gaan, een wereldreis. Een reis waarin ik avontuur verwacht, ups en downs, veel lachen, mooie dingen bekijken, nieuwe mensen ontmoeten, een persoonlijke ontwikkeling en onvergeetelijke ervaringen. Ik zoek alleen nog een reisgenootje…
Ik ben van plan om van Oktober t/m Januari naar Nieuw-Zeeland te gaan, komt dat een beetje overeen met jou schema? Daarna door naar Canada en USA. Maar geloof niet dat die op jou lijstje staan.
Als je wil kun je me mailen.
[EMAIL=“mtheerenveen@hotmail.com”]mtheerenveen@hotmail.com
Groetjes merel

Hey Siep en de rest,

Ik ben Bart en ik ben zo goed als 20. Ik ben een beetje uitgekeken op Nederland en ik ga binnenkort de daad bij het woord voegen als een soort idealistische ontdekkingsreiziger. Ik heb ongeveer hetzelfde idee in mijn hoofd als jij, Sebastiaan, Sanne en Tim uit deze topic. Ook ik ben van plan om voor onbepaalde tijd weg te blijven, alleen wil ik me in ieder geval niet beperken tot alleen Australie en ZOA. Ik zou het liefst ook 2 van de 3 andere (voor mij onverkende) continenten (Noord- en Zuid-Amerika, Afrika) aandoen alleen zou het wel handig zijn om dan eerst toch met Australie te beginnen omdat je daar al reizende nog wat kan bijverdienen wanneer het nodig is. Dus ik had iets gedacht van eerst in Australie wat rondtrekken maar ondertussen wel genoeg bijverdienen onderweg om daarna nog naar een van die 3 andere continenten door te reizen (met dan misschien een tussenstop voor een maand of anderhalf in ZOA). Verder wil ik ook net als jij niet te veel uitgestippeld hebben en gewoon avonturistisch ingesteld de wereld verkennen. Ik weet niet of je inmiddels al concretere plannen hebt gemaakt (geldt ook voor de andere mensen die hebben gereageerd) maar laat maar een berichtje achter als dit een beetje bij je plan past.

Ik hoor/zie het wel, :wereld:

Bart

Hay Siep,

Ik heb me net pas aangemeld op dit forum en jee wat een reacties allemaal! Echt leuk om te zien hoe enthousiast iedereen is!
Ik ben Sanne, een vrolijke meid van 23, werkzaam in de hulpverlening. Ik ben van plan om eind oktober/begin November voor een jaar naar Australie, Nieuw Zeeland en Azie te gaan. Het zal veel reizen worden, en helaas ook wat werken als het geld op is…
Het lijkt me echt gewelidig om alle avonturen te kunnen delen met mensen (alleen is zo saai). Ik ben benieuwd wat voor een plannen jij en alle andere mensen hebben. Het lijkt me leuk om alvast wat mensen te spreken.

Groetjes Sanne. ([EMAIL=“sannehubbers@hotmail.com”]sannehubbers@hotmail.com)

Hey,

Ik ben Tom, een student van 22 jaar en ga op 21 oktober vanaf Düsseldorf met de nachttrein naar Moskou, om daar de Transmongolië Express naar Peking te nemen. Heeft er nog iemand zin om met me mee te gaan? :slight_smile:

Tom