Australië November 2012

Ik ben Yvonne en ben 25 jaar. Ik studeer over 3 maanden af aan de universiteit Utrecht, maar ik heb nog geen zin om me op het werkende leven te storten. Ik wil daarom in november voor een half jaar naar Australië en Nieuw-Zeeland gaan. Ik heb al eerder een half jaar in Spanje gewoond dus ik weet hoe het is om lang van huis te zijn, maar dit wordt de eerste keer backpacken! Ik weet nog niet precies waar ik wil starten, ik dacht eerst in Sydney, maar nu lijkt de balans door te slaan naar Melbourne zodat ik kan beginnen met de Great Ocean Road en Tasmanië, dat lijkt me helemaal geweldig! Voor de rest ligt alles nog open, behalve dat ik een PADI open water cursus wil doen om daarna te kunnen duiken in het Great Barrier Reef. Ik heb de reis nog niet geboekt, maar dat ben ik wel van plan binnen afzienbare tijd. Ik zou het leuk vinden om met anderen samen heen te kunnen vliegen, zeker omdat ik enigszins last heb van vliegangst :slight_smile:

hoi Yvonne,

Ik reis op 1 november richting Melbourne vanuit Schiphol en heb al geboekt bij Cathay Pacific…wellicht kunnen we de heenreis samen maken??:cheer:

groet,

Elvira