Ik ben een spontane meid van 21 jaar en 12Mei vertrek ik eindeljik van Amsterdam naar Australie-Melbourne!!
Zijn er nog meer mensen die rond deze tijd richting Melbourne gaan?!
Misschien kunnen we daar dan wat afspreken?
Mijn bedoeling is om van Melbourne naar Adelaide te gaan en dan zo snel mogelijk naar Cairns, daar is het tenminste lekker warm
Ik ben ook 21 en ik ben net gestopt met mijn studie. Ik wil er ook heel graag lekker even tussenuit voordat ik in september weer met een andere studie ga beginnen. Ik heb nog niets gepland, maar wat niet is kan nog komen. Hoe lang ga je naar Australië?
Beetje late reactie, maar 5 weken vind ik eigenlijk lang genoeg, langer kan ik ook niet weg.
Het is alleen zo dat ik een vriend heb en hij is het er niet zo mee eens als ik wegga. Het lijkt me dus verstandiger dat ik het nog even uitstel, zodat hij aan het idee kan wennen.
Haha ja ik begrijp helemaal wat je bedoeld!!!
Ik wou 2,5 jaar geleden eigenlijk al gaan, maar ben toen niet gegaan omdat mijn vriend dat niet wou. Toen ging het uit en toen kon ik niet meer weg :'(. Nu heb ik sinds bijna 2 jaar weer een vriend en die wil ook niet dat ik ga, maja helaas ik ben nu nog jong dus hij moet het maar accepteren!! haha, maja hij weet ook al sinds een paar maanden dat ik wil gaan…
In ieder geval heel veel succes met je vriendje ‘over te halen’ om later een tijdje weg te gaan!!
Yes, 30 mei vlieg ik naar Melbourn, daarna door naar adelaide, uluru, Darwin?! en dan cairns en vlieg 29 juli vanuit Sydney weer terug!
Maar jij bent er dan dus al ruim 2weken voordat ik kom… Samen reis ideeen??? Ik zoek nog wel een reis genootje!
:dag: Marloes