Australie/Nieuw-Zeeland eind 2012 of begin 2013

Hoi allemaal,
Ik ben Lonneke 25 jaar en wil eind dit jaar of begin volgend jaar voor 4 tot 6 maanden naar Australie en Nieuw-Zeeland. Ik wil daar gaan backpacken en wrs iets van een campervan huren. Ik wil graag veel zien en doen. Ik heb dan ook genoeg geld gespaard om daar volop te kunnen genieten en niet te hoeven te werken. Ik ben wel iemand die zulke ervaringen graag wil delen en daarom ben ik op zoek naar een of meerdere reisgenoten die dezelfde ideeen hebben.
Mocht dit je aanspreken dan kan je mailen op [mod-edit: mailadres verwijderd, contact kan via pb].
Groetjes Lonneke

hoi lonneke
las je oproep ik ben ook van plan dezelfde tijd naar n.z te gaan .het is dan zomer daar .
zal me even voorstellen ik ben nick november wordt ik 21 .wil wat wat van de wereld zien en ik heb familie in nieuw zeeland wonen die ik ook voor een paar dagen wil bezoeken .ook ben ik in voor een feestje .aangezien er niemand van mijn vrienden dit een uitdaging vind ben ik op mezelf aangewezen maar is natuurlijk altijd leuker dit met andere te delen groetenick

hoi lonneke

ik ben andreas 21j uit België
en ik zat ergens met de zelfde gedachten in men hooft om zoon tripje te makenaan, gezien er niemand van men vrienden kring met de zelfde ideeën zit als ik ben ik hier maar eens aan het rond zoeken, want alleen is maar alleen vind ik :stuck_out_tongue:

ik ben eerder al naar Kenia en Japen weest backpacken en dat vond ik super :slight_smile:

Hey
Leuk dat je reageert. Ik ben erg benieuwd wanneer jij van plan bent om te gaan en hoe lang. Wat zou je allemaal willen zien?
Groetjes Lonneke

hey lonneke
wel ik zou graag ergens rond febuarie willen vertrekken, maar ik heb eigenlijk totaal geen ideej oe veel mij dit eigenlijk zou kosten wat nogal belangrijk is :slight_smile: maar eenmaal ik er ben wel ik wel veel dingen gaan doen en zeker niet stil blijven zitten :smiley: