Gezocht! Reigenoot/reisgenoten voor Australie eind 2012

Hallo allemaal,

Ik ben Nienke, 24 jaar en ik wil graag eind 2012 (rond nov) voor ongeveer een half jaar naar Australie. Ik ben al wel eens vaker naar het buitenland geweest voor een langere periode en nu staat Australie (en evt andere landen zoals nieuw zeeland) op mijn verlanglijstje. Ik ben op zoek naar een reisgenoot/reisgenoten die met mij mee willen gaan!

Groeten Nienke

Hallo nienke

Ben je van plan om met een reisorganisatie te gaan of zelf een reis te boeken?
Verder al nagedacht over hoe je wil reizen met bus of een auto huren?!

Ik denk er zelf ook nog steeds over na om tijdje naar Australie te gaan. Eventueel ook weer nieuw zeeland en eventueel stopover in indonesie.

Hoi mede Avonturiers!!!:wereld:

Ik vertrek op 2 maart 2012 richting Perth voor een maand.
Dit word mijn eerste reis richting de Aussies…!!
Ik vertrek alleen en stiekem geen idee nog wat dan mijn reisschema word…
Is er iemand die mij wil vergezellen, of mij van goede tips wil voorzien zodat dat een onvergetelijk avontuur word!!
Ik ben een man van 31, en avontuurlijk ingesteld!!:nod:

Greetz,

Bjorn

Hallo Bjorn,

Wat leuk dat je ook naar Australie gaat! Maar ik wil pas het einde van het jaar dus ik kan je helaas niet vergezellen.

Veel plezier!
Groeten Nienke

Hoi Nienke,

Ik ben Loek, man en 23 jaar.
Ik ben ook zelf voor langere tijd in het buitenland geweest en sta te springen voor een nieuw avontuur! Mijn droom is altijd al geweest om een naar Australie te gaan en ik vraag me dan ook af of je daar alleen wil rondtrekken zonder te werken of neem aan met?Ik ben zelf toevallig ook van plan om november te vertrekken als alles te realiseren is uiteraard.

Groetjes Loek

Hoi Ninke,

Ik vertek op 1 november naar Melbourne en ben ook nog op zoek naar een resigenote voor de heenreis, het is mijn 1e keer dat ik zo ver ga vliegen en het lijkt me gezelliger met iemand samen…dus laat me weten als je in november gaat kunnen we eventueel meeten op schihol? Ik vlieg met Cathay Pacific…:wereld: