Hallo allemaal 
In het najaar wil ik graag naar Australië voor een paar weken (4-5 weken) en ben op zoek naar een reismaatje.
Ik ben in 2013 al eerder naar Australië geweest en heb de Oostkust toen gedaan (en een outback tour).
Nu wil ik deze keer van Sydney naar Adelaide reizen en daarna de Westkust doen, wrs wil ik een auto of camper huren.
Heeft iemand dezelfde of soortgelijke plannen?
groetjes Claudia, 28 jr.
Hey Claudia,
Klinkt goed. Ik wil zelf dit of volgend jaar ook eens naar Australië. Ben er nog nooit geweest. Dus jouw oproep spreekt me zeker aan.
Praktisch, qua periode zou voor mij lukken tussen 31/8 en 2/10; tussen 5/10 en 10/11 of tussen 16/11 en 24/12. Ik weet niet of er een match is met periode jij in gedachten had?
Had je een budget voor ogen vanuit de vorige trip?
Was je ook van plan om ev via tussenvlucht van Adelaide naar het westen Uluru te doen?
Benieuwd naar je plannen,
Natalie (30 j, Antwerpen)
Hoi Natalie,
Periode maakt voor mij niks uit, ik moet alleen toestemming krijgen vanuit mijn werk om na september/oktober op vakantie te gaan (officieel moet ik mijn dagen voor die tijd opnemen, maar weet niet in hoeverre ze daar moeilijk over doen).
Vorige keer (5,5 week) was ik ongeveer 5.000 euro kwijt inclusief vliegtickets en Greyhound bus, en ik heb toen wel alles gedaan wat ik wilde (niet op het geld gelet). Ik weet niet of je meer geld kwijt bent om een camper of auto te huren, maar ik sta er ook voor open om met de Greyhound weer te gaan.
Uluru ben ik al geweest, maar ik zou het helemaal niet erg vinden om nog een keer te gaan 
Eén ding dat vast staat voor mij, is dat ik heel graag wil cagediven met great white sharks in Port Lincoln :hihi:
Groetjes Claudia