Enthousiast gemaakt door mijn nichtje die momenteel in Australie zit, begon het bij mij ook te kriebelen…
En toen zat ik te denken waarom zou ik dat zelf ook niet gaan doen…, alleen lijkt het me leuker om dat niet alleen te doen.
Vrienden en vriendinnen van mij kunnen helaas niet een maand of 3 vrij krijgen van hun werk.
Wanneer ik precies wil vertrekken staat nog open, maar oud en nieuw in Sydney moet geweldig zijn.
Ook mijn reis op zichzelf staat nog helemaal open. Het lijkt me leuk reisgenootjes te vinden met hetzelfde idee en met elkaar te kijken hoe we zo’n reis kunnen gaan maken.
Ik ben een 32 jarige, spontane, vrolijke en eigenwijze meid.
Ha Marianne,
Ik ben 32 jaar en woon in brisbane (sinds februari dit jaar) en ben op zoek naar iets leuks voor oud en nieuw. En zat aan sydney te denken dus zoek iemand om het nieuwe jaar in te feesten. Ben je nog van plan om in sydney te zijn dan? Lijkt me heel tof.
Heb net tickets gechecked en het is niet al te duur.
ciao,
Eline
Ik ben er ook met oud & nieuw in Sydney.
Ik vertrek in september naar Cairns en reis zo door naar het zuiden en probeer om met oud & nieuw in Sydney te zijn, lijkt me echt super!
Ik heb dit jaar oud en nieuw in Sydney gevierd en ik kan je in 1 woord zeggen het is het meest geweldige wat we ooit hebben gezien dus gewoon doen en zeker in Sydney verblijven. 1 tip wees op tijd met het boeken van accomodatie doe dit al rond juni of juli 2009 want anders kun je het vergeten en niets meer vinden.