Australie februari

Hoi allemaal !

Ik vertrek 19 februari naar Sydney voor ongeveer 6 maanden backpacken! Ik heb er ontzettend veel zin in, en heb al heel wat enthousiaste verhalen gehoord van mijn nicht die vorig jaar hetzelfde heeft gedaan. Het enige verschil is dat ze samen met vriendin reisde en ik alleen ga.
Ik vroeg me af of er iemand gelijkaardige plannen had en daarover van gedachten zou willen wisselen en eventueel ook samen reizen in Oz.
Alvast bedankt voor jullie leuke reacties!

Groetjes Elsbeth!

heb je dit ook op ons australia form geplaats ??

Hey Elsbeth,

Wat leuk dat je naar Australië gaat! Ik ben net 3 weken geleden terug gekomen en het was fantastisch!! Ben maar 2 maanden geweest, deels met een groepsreis en deels alleen. Maar ik moet je zeggen, alleen reizen is toch wel veel leuker. Je ontmoet zo ontzettend veel mensen!! In Sydney heb ik de eerste 5 dagen in het Wake Up! hostel gezeten, niet echt leuk. Te groot en naar mijn mening geen leuke ruimte waar je mensen kunt ontmoeten. De laatste 10 dagen heb ik ook in Sydney gezeten, maar dan in het YHA railway. Deze is echt aan te raden. Ik heb daar zo ontzettend veel interessante en leuke mensen ontmoet!! Dit hostel is meestal ook het vertrekstation van vele backpackers, dus zo ontmoet je mensen met wie je evt mee kunt reizen.

Heel veel plezier down under, geniet ervan!!