Backpacken vanaf maart / april 2013

Hallo mensen,

Mijn plan is om vanaf maart of april te gaan backpacken in Australie. Ik wil graag beginnen in Sydney en vanaf gewoon plannen maken. De eerste weken wil ik dan lekker relaxen rondreizen en genieten van het land. Na een tijdje is het plan om te gaan werken.
Ik ga sowieso in deze periode heen. Maar… het is natuurlijk altijd leuker om samen met iemand te gaan.
Jongen, meisje, het maakt mij niet uit. Als het maar een gezellig reismaatje is…

Zelf ben ik lekker makkelijk in de omgang, zelfstandig en altijd vrolijk. Ik hou wel van dingen ondernemen maar kan net zo goed lekker lui op het strand liggen.

Spreekt dit je aan of heb je dezelfde plannen? Laat dan het me weten :slight_smile:

Groeten,
Wouter

Hoi Wouter,

wat is de reden dat je een reismaatje zoekt vanuit Nederland?
Tijdens het backpacken heb je binnen 5 minuten 10 vrienden als je wil en mensen reizen elke keer weer stukken samen.

Groetjes Gwen

Ik ga ook die periode richting Australie :). Maar ik hoor van zoveel mensen dat je beter alleen kan gaan…

Jah precies. Je hebt daar zo vrienden joh! En dan zit je niet de hele reis aan 1 persoon vast, want dat is echt niet altijd fijn.
Ik vertrek begin april met australian backpackers, maar wel op een individuele vlucht want ik heb een heel ander backpackplan dan de meesten, haha. Maar als je met Australian Backpackers een groepsvlucht boekt (die elke week vertrekken) dan heb je meteen op schiphol al wat vrienden gemaakt.

kom dan ook even gezellig langs op hamilton island;)!
ik ga daar voor onbepaalde tijd heen, en ga ook wat reizen!
een tip! ga via sydney langs de kust naar boven richting cairns! stop op airlie beach, en zoiezo even de great barrier reef op :wink:
te gekke plek en als je van uitgaan houd zeker de moeite waard ! het is dan ook “backpackers heaven” haha

ik ben 2 jaar geleden al geweest, alleen en ga nu weer alleen van januari tot en met maart. Je kan veel beter alleen vertrekken en in hostels, bij excursies en dergelijke kennis maken met mensen. Dan weet je ook meteen of er een klik is of niet en kan je ook zelf kiezen welke kant je op gaat met welke persoon.
Tenzij je natuurlijk een speciale reden hebt waarom je een reismaatje zoekt, maar dat kan ik niet echt opmaken uit je vraag,

Hallo Wouter,

Ik wilde ook rond maart/april naar australie gaan, alleen is wilde ruim een maand gaan.
Ik ben ook altijd vrolijk en spontaan en zoek ook nog iemand om mee te reizen.

Ik wil wel actieve dingen doen zoals quad rijden of misschien skydiven. Ik wil starten in sydney en dan richting de cairns en misschien ook de ayron rocks(ofzoiets dergelijks:P)

In principe ga ik ook alleen. Echter als iemand in dezelfde periode ook gaat is het misschien leuk om samen die kant op te gaan. Indien er geen klik is of als we andere plannen hebben dan kunnen we alleen verder.
Het alleen reizen is dan ook zeker geen probleem voor mij

hi! ik zit momenteel in de omgeving van sydney (bowral) en ik ga vanaf 23 maart reizen. Mijn eerste plan is naar byron bay waar ik het paasweekend ga helpen bij een festival. Van 2 april tot eind april wil ik vervolgens naar ciarns reizen waarna onze wegen zouden scheiden omdat ik dan naar bali vlieg (en waarsch daarna naar huis). Laat maar weten of het je leuk lijtk om samen te reizne en plannen verder uit te zoeken!
Groetjes Debora
debora.palland@gmail.com

hoi wouter,

ikzelf vertrek 1mei naar australie… welliswaar naar brisbane maar heb wel dezelfde plannen voor de rest, eerst wat genieten en daarna werken… ik ben zelf gezellig, vrolijk en avontuurlijk. moest je mss toch samen willen gaan, let me know!
grtz,

sara

ik ga waarschijnlijk volgende week naar PERTH ! wie gaat er dan ook heen zodat ik niet alleen hoef te vliegen!!

wanneer ga je weg ?

Hoezo in je eentje? Ga je met een privé-vliegtuig?

1 like