In april 2010 vertrekken naar Australie voor ong 3-4 maand??

Hallo!
Ik ga begin April naar Australie toe! Alleen zou het wel fijn zijn als er nog iemand is met hetzelfde idee om gezellig een stukje mee door australie te reizen. Ik wil beginnen bij Sidney en dan door naar boven langs de kust. Als het je wat lijkt laat het me weten!
Groetjes Doreen (20jr)

Hoi Doreen,

Ik heb een ticket gekocht op 3 juni naar Sydney >>>(via World Ticket center) om drie maanden “down under” :AUSTRALIA te verblijven!
Ik weet niet of april voor jou vast staat, maar het lijkt mij ook erg leuk om eerst een stukje samen met iemand te reizen. Mocht je misschien de plannen hebben gewijzigd of begin juni in de buurt zijn van Sydney…laat het me weten!
:dag:
Groeten Wendy (24jr)

Hallo!

Had je al een ticket? Want het lijkt mij leuk om met iemand te gaan vanaf het vliegen af aan! Helaas kan ik pas vanaf 2 juli.
Ik hoor het wel!:slight_smile:

Zoë (18)

Hallo allemaal!
Ik heb al geboekt voor de reis van 6 april bij australian backpackers.
Ik zou jullie hetzelfde aanraden want hun gaan elke week, twee weken met een groep weg. Die van mij gaat toevallig met 16 man. maar je bent nooit alleen! De eerste dagen is georganiseerd, ze regelen heel veel!
Hoop jullie hiermee geinformeerd heb:D
Heel veel plezier alvast!!!:zon02:

heej hallo!

Ik vlieg 6 april naar sydney >>>om vervolgens naar het noorden te reizen! Mijn reismaatje gaat midden mei weer naar huis en het lijkt me leuk om nog een stuk met iemand ander te reizen!
Laat maar weten wat je plannen zijn, miss ben je rond eind mei in de buurt van cairns en kunnen we nog een stuk samen reizen!!:zon02:

Groetjes Lien

Hallo, ga je toevallig met Australian backpackers??
Want ik ga ook op 6 april weg!
Zou wel toevallig zijn!:stuck_out_tongue:
xx