Australie februai 2010, ongeveer 3 mnd rondreizen

Hoi hoi,

Ik ben bijna afgestudeerd aan de universiteit (nederlands recht) en vertrek in januari naar australie. Ik ga eerst ik 3 weken rondreizen met mijn tweelingzus en daarna wil ik nog verder reizen. Helaas zijn al mijn vriendinnetjes gesetteld, hebben een full-time baan of geen geld. Daarom ben ik op zoek naar iemand die ook meer van australie wil zien!

Ik ben vanaf begin februari alleen en het lijkt me veel gezelliger om samen met iemand of een groep samen te reizen! Ik sta voor alles open, ik heb nog geen concrete plannen, maar ik vind het leuk om veel van het land te zien, te duiken/snorkelen/surfen, lekker eten, uitgaan en genieten van het heerlijke weer :)!

Als je rond die tijd ook in australie/NZ bent dan kunnen we misschien samen reizen?

Groetjes, stefanie

Hee Stefanie,
Ik ga in Januari ook reizen. Ik begin ook in Australie en ben van plan om daar twee maanden te blijven en dan nog een maand NZ te doen.
Ik heb zelf ook nog geen concrete plannen maar wil gewoon veel van het land zien. Ik wil wel een low-budget reis maken maar ik wil ook de nodige uitstapjes doen zoals duiken, surfen en feesten!
Heb jij al een ticket geboekt?
Je kan me mailen [EMAIL=“tessehaai@hotmail.com”]tessehaai@hotmail.com
Groetjes Tesse!