Hoi allemaal! Ik ben sven, 28 jaar en ik zoek mensen die samen met mij nieuw zeeland, tasmanie en een stukJe australie willen verkennen, Gezien ik op wereldreis ben, en ik bepaalde dingen toch zeker wil doen, heb ik al het een en ander moeten vastleggen. Ik zou supergraag mijn reisplan afleggen samen met anderen. Ik zal een pauze houden in december en dus in België zijn. Nadien vertrek ik terug, en dat vanuit Amsterdam. Wat ik voorlopig in gedachten had is het volgende: VLUCHT: Amsterdam – Kuala Lumpur: 4 januariKuala Lumpur: 5-6 januariVLUCHT Kuala lumpur – Melbourne op 7 januariMelbourne : 8 januari – 11 januariVLUCHT Melbourne – Hobart: 11 januariRoadtrip Tasmanië : 11 januari – 21 januariVLUCHT Hobart – Melbourne: 21 januariRoadtrip Australië: Australian Open bezoeken, via great Ocean Road tot in Adelaide en via outback naar Sydney: 22 januari t.em. 4 februariVLUCHT Sydney – Queenstown: 5 februariRoadtrip Nieuw-Zeeland van Queenstown tot Auckland: 5 februari tot 1 maartVLUCHT Auckland – Queenstown: 1 maartSydney: 1 – 3 maartIk zou dus erg graag enkele dagen Australian Open meepikken en samengevat zou ik drie roadtrips met een huurwagen willen doen. 10 dagen in het prachtige Tasmanië, 12 dagen in De Australische provincie New South Wales en een maand in Nieuw Zeeland. Ik denk dat we zo op een relatief korte tijd superveel en gevarieerde dingen kunnen doen en zien en dat toch op een rustige manier. Wat de vluchten betreft heb de eerste drie al geboekt… Naar Kuala Lumpur heen en terug kost rond de 520 euro, enkeltje naar Melbourne kost 100 euro en heen en terug naar Hobart kost 170 euro. De vlucht van en naar Nieuw Zeeland komt op 280 euro, maar die 'oet ik dus zelf ook nog boeken. Het enige dat jij daar nog moet bijrekenen is een vlucht vansydney naar Kuala lumpur, maar dat kost ook rond de 100 euro met airasia.Ik zou een reis willen maken waarin avontuur, cultuur, natuur en ontspanning worden gecombineerd. Low Budget en combinaties van jeugdhostels, de tent en couchsurfing. Als dit plan je iets zegt, dan hoor ik het erg graag. Ik hoop alvast van wel.Als je wil kunnen we eens skypen en in de maand december kunnen we elkaar echt treffen. Ik ben momenteel in Japan, waar het zeven uur later is als in Nederland. Er is wel een maar… Ik doe erg graag roadtrips, maar… Ik kan zelf niet rijden. Haha. Dus ik zoek mensen die zelf aag rijden. Ik denk wel dat we met een man of drie vier moeten zijn, waarvan er minstens twee regelmatig willen rijden om het haalbaar te houden.
Heb je interesse;dan kan je altijd een priveberichtje hier op wereldwijzer!
Sven